-
1.
نویسنده مسئول : Mohamadpour، Parisa ؛ نویسنده : Tabatabaei، Omid ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionWorking memory capacityExplicit Strategy InstructionImplicit Strategy InstructionPerformance Metacognition
-
2.
نویسنده : Afshar، Mohammad Reza ؛ Veysi، Elkhas ؛ Sharafi، Sasan ؛ Shekaramiz، Mansoureh ؛ نویسنده مسئول : Gorjian، Bahman ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Sammer 2023 - Number 25 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 423 تا 443 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionPragmatic meaningGricean maxims
-
3.
نویسنده : Ghorbanpour، Elham ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2021, Volume 11 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 89 تا 115 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionAAL AssessmentAFL AssessmentAOL AssessmentsIntegrated Assessment
-
4.
نویسنده : Ghanaat، Mahshid ؛ Shafiee، Sajad ؛ Sepehri، Mehrdad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2023 - Number 23 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionDynamic AssessmentGroup Dynamic Assessment (G-DA)Computerized Dynamic Assessment (C-DA)Interactionist Dynamic Assessment (I-DA)
-
5.
نویسنده : Darijani، Mohammad ؛ Anjomshoa، Leila ؛ نویسنده مسئول : Haddad Narafshan، Mehry ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2023 - Number 26 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (31 صفحه - از 580 تا 610 )
کلیدواژه ها:Listening Comprehensionlistening anxietypronunciation instructionExplicit mediatorsImplicit mediators