Sepehri، Mehrdad/ 14 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 14 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 13 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 3 |
ب 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : Oveidi، Mohammad ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer 2024 - Number 29 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 573 تا 594 )
کلیدواژه ها:English Collocationsvisual input enhancementinput floodingcorpus-based instructionConcordance lines
-
2.
نویسنده : Zolfaghari، Ali ؛ Hosseini، Esmail ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2023, Volume 15 - Issue 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 201 تا 216 )
کلیدواژه ها:readingListeningEFL learnersvirtual instructionBlended Instruction
-
3.
نویسنده : Ghenaat، Mahshid ؛ Shafiee، Sajad ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Sammer 2023 - Number 45 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionEFL learnersgroup dynamic assessment
-
4.
نویسنده : Haji Jalili، Mehrnoosh ؛ Sepehri، Mehrdad ؛ Shafiee، Sajjad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2023 - Number 44 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 81 تا 95 )
کلیدواژه ها:PerceptionattitudePublic Schoolslanguage institutesteachers’ immunity
-
5.
نویسنده : Haji Jalili، Mehrnoosh ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:emotional intelligenceSelf-efficacyPublic Schoolslanguage centersteachers’ immunity
-
6.
نویسنده : Ghanaat، Mahshid ؛ Shafiee، Sajad ؛ Sepehri، Mehrdad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2023 - Number 23 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionDynamic AssessmentGroup Dynamic Assessment (G-DA)Computerized Dynamic Assessment (C-DA)Interactionist Dynamic Assessment (I-DA)
-
7.
نویسنده : Oveidi، Mohammad ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2022, Volume9 - Number 4 ، الف/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:InputEnglish Collocationscorpus-based instructionOutput InstructionInput/Output InstructionInput/Output Instruction
-
8.
نویسنده : Seyedebrahimi، Samin ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2022 - Number 42 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها:FeedbackExplicit correctionspeaking anxiety
-
9.
نویسنده : Sepehri، Mehrdad ؛ Seyed Ebrahimi، Samin ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2022, Volume 12 - Number 2 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:Feedbackspeaking anxietyClarification request
-
10.
نویسنده : Shooli، Elham ؛ Sepehri، Mehrdad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2021, Volume8 - Number 4 ، الف/ISC (25 صفحه - از 85 تا 109 )
کلیدواژه ها:Active LearningMacroflipped learningwriting subskillsconventional learningmicro subskillsmacro/ micro subskills