-
1.
نویسنده : حسنی شلمانی، محمد حسن ؛
مجله:تعلیم و تربیت»بهار 1393 - شماره 117 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 61 تا 90 )
کلیدواژه ها:مالکیتدولتیرویکرد نهادیمشارکت بخشخصوصیمولفههای مشارکت بخشخصوصی
-
2.
نویسنده : سجادی، سید نصراله ؛ محمودی، احمد ؛ گودرزی، محمود ؛ میزانی، مهران ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»زمستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 33 تا 48 )
کلیدواژه ها:خصوصیکیفیت خدماتبدنسازیدولتیباشگاهمشتریمشتریانباشگاههای ورزشیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشدهباشگاههای دولتی
-
3.
نویسنده : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ بیرامی ایگدر، بی بی گل ؛ رژیمی، عبدالحکیم ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 129 تا 140 )
کلیدواژه ها:خصوصیمقایسهدولتیابعاد کیفیت خدماترویداد ورزشیوالیبالباشگاهکیفیت خدماتتماشاگران
-
4.
نویسنده : جلالی فراهانی، مجید ؛ محمودی، احمد ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ مرادی، آرام ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 95 تا 108 )
کلیدواژه ها:خصوصيدولتيوفاداري مشتريانباشگاه ورزشي
-
5.
نویسنده : حسنی شلمانی، محمدحسن ؛
مجله:تعلیم و تربیت»تابستان 1395 - شماره 126 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:دولتیمشارکت در آموزش و پرورشمشارکت پذیری مدیران و معلمانبرنامه ها و وظایف مشارکت بخش خصوصیمدارسمشارکتمدیرانمعلمانآموزش و پرورشدولتمشارکت بخش خصوصیمالکیت
-
6.
نویسنده : ملائکه، سیدحسن ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»پاییز 1392 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:دولتیعلوم سیاسی دینالاهیات سیاسی نهادیالاهیات سیاسی حقوقیالاهیات سیاسی عدالتگرایانه
-
7.
نویسنده : نظری، رقیه ؛ وزیری، مژده ؛ عدلی، فریبا ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1392، دوره نهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 151 تا 174 )
کلیدواژه ها:ﻋﻤﻠﻜﺮدسروكوالكاركنان مدارسمشتري محوريدولتيغيردولتيمشتریمدارسمشتریانمحور
-
8.
نویسنده : مصطفوی، مهدی ؛
مجله:مدیریت دولتی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:دولتیرضایتمندی مشتریبانکداری خصوصیمدل میشرامشتریبانکمشتریانکارکنانرضایترضایتمندیرضایتمندی مشتریکارکنان بانک