-
1.
نویسنده : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
2.
نویسنده : اسکندری، فائزه ؛ حسن زاده، محمد ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1393 - شماره 99 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:ارزیابیرابط کاربررضايت کاربرانقابلیت جستجونرمافزارهای علوم اسلامیرضایت کاربرانارزيابيقابليت جستجونرم افزارهاي علوم اسلاميکاربراناطلاعاتفقه
-
3.
نویسنده : نیک نفس، علی ؛ نویسنده مسئول : الهی، شعبان ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1390 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانمدل موفقیتطرح ملی نرمافزارهای متن بازسنجش موفقیتکاربرانمتن بازاطلاعاتهـانرمافزارهایرضایت کاربر
-
4.
ارزیابی عملکرد کتابخانه های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بر اساس مدل سیرز
نویسنده : حریری، نجلا ؛ مصفا، نزهت ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1390 - شماره 56 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 116 تا 132 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردرضایت شغلیرضایت کاربرانمدل سیرزدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
-
5.
نویسنده : زره ساز، محمد ؛ فتاحی، رحمت الله ؛ داورپناه، محمد رضا ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1385 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:رابط کاربرنرمافزارهای کتابخانهاینرمافزار سیمرغرضایت کاربرانتعامل انسان-رایانهکاربراناطلاعاتنرمافزارنرمافزار سیمرغدانشجویانمیزان رضایتنمایش اطلاعات
-
6.
نویسنده : سیادت، سید حسین ؛ طالب پور، علیرضا ؛ رجایی، مژده ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 239 تا 262 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانمدیریت فرآیندهای کسب وکارسیستم¬های اطلاعاتیمدل دلون و مک لینمدل سهین و شلی
-
7.
نویسنده : ذاکری، سیدمحمدحسین ؛ هنرمند، صدیقه ؛
مجله:صفّه»پاییز 1394، دوره بیست و پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:فضاهای آموزشیمحیطرضایت کاربرانطراحی معمارینوسازی مدارس
-
8.
نویسنده : رحیمی، صالح ؛ کرمی، طاهره ؛ فرهادی، مهران ؛ مراد حاصلی، منصوره ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1389 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:مقررات کتابخانهرضایت کاربرانتجهیزات کتابخانهکفایت مجموعهدانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهرانکتابخانهمیزان رضایتدانشکده روانشناسی و علوم تربیتیکتاب
-
9.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ غلامشاهی، تورج ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:وجههارزش درک شدهimageارتباط با کاربرانکيفيت درک شدهرضايت کاربرانقصد مراجعهتوصيه و تبليغ کلامیالگوی وفاداریموتور جستجوپارامترگذراییفارسیعاملیت
-
10.
نویسنده : فیروزی، صغری ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1390 - شماره 88 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 59 تا 77 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دیجیتالنرم افزار کتابخانهنرم افزار پیامرضایت کاربران