-
1.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیت
-
2.
نویسنده : تقوی، هادی ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ موسوی ثانی باغسیاهی، سیدمرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 167 تا 192 )
کلیدواژه ها:تبلیغات موبایلیعوامل جمعیتشناختینگرش به تبلیغاتپذیرش تبلیغاترنجش
-
3.
نویسنده : تقوی، هادی ؛ نویسنده مسئول : حمیدیزاده، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 75 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش