زمستان 1397 - شماره 69 رتبه ب (وزارت علوم)
-
ارائه الگو هویت برند و عوامل موثر بر آن: موردکاوی صنعت ارتباطات داده
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : حاجی مجمد علی، علی ؛
(21 صفحه - از 13 تا 33 )
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات برند هویت برند
-
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : عظیمی، محمد ؛ قاسمی، عماد ؛
(21 صفحه - از 35 تا 55 )
کلیدواژه ها: رضایت وفاداری ناهماهنگی شناختی درگیری محصول رفتار خرید آنی آنیگرایی
-
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه های ارزش ویژه برند
نویسنده مسئول : دلافروز، نرگس ؛ نویسنده : اکبری، محسن ؛ رحمتی، یلدا ؛ تقیزاده جوشری، محمدرضا ؛
(17 صفحه - از 57 تا 73 )
کلیدواژه ها: گردشگری مقصد ارزش ویژه برند برندسازی
-
اثر ارزش و محتوای پیام های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف کننده
نویسنده : تقوی، هادی ؛ نویسنده مسئول : حمیدیزاده، علی ؛
(19 صفحه - از 75 تا 93 )
کلیدواژه ها: تبلیغات موبایلی نگرش به تبلیغات محتوای تبلیغات ارزش تبلیغات شبکههای اجتماعی موبایلی
-
مرور نظام مند مبانی نظری مدل های تجارت اجتماعی
نویسنده مسئول : مبارکی، محمدحسن ؛ نویسنده : ضیاء، بابک ؛ سخدری، کمال ؛ شاه بوداغیان، مصطفی ؛
(21 صفحه - از 95 تا 115 )
کلیدواژه ها: مرور نظاممند تجارت اجتماعی دانش خارجی کارآفرین سایبری
-
ارائه الگوی موقعیت برند و تاثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند
نویسنده : محبوبی رنانی، عفت السادات ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
(22 صفحه - از 117 تا 138 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند صنعت لوازم خانگی موقعیت برند برتری قیمتی
-
طراحی الگوی هویت برند در صنعت بانکداری ایران
نویسنده : برزگرترمی، زهرا ؛ طاهرکیا، فریز ؛ نویسنده مسئول : جلالی، سیدمهدی ؛
(21 صفحه - از 139 تا 159 )
کلیدواژه ها: برند نظریه داده بنیاد برندسازی هویت برند