موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 23 |
اخلاق 2 |
جغرافیا 2 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 31 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 16 |
علمی-پژوهشی 9 |
بین المللی 1 |
الف 1 |
-
1.
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت دانشجویان بین المللی دانشگاه های ایران
نویسنده : نعمتی، مرتضی ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله : نامه آموزش عالی » پاییز 1401 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 100 تا 112 )
کلیدواژه ها: رضایت دانشجویان دانشجویان بینالمللی دانشگاههای ایران
-
2.
چارچوب نوآوری مدل کسب وکار مبتنی بر کاربست فناوریهای دیجیتالی
نویسنده : اسحاقیان، زهرا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجله : مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی » تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: فراترکیب فناوری های دیجیتالی نوآوری مدل کسب وکار
-
3.
طراحی سیستم استنتاج فازی- عصبی انطباقی جهت سنجش منافع مدیریت دانش در سازمان
نویسنده : یکه، حسین ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ محمودی، سید محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛
مجله : پردازش و مدیریت اطلاعات » پاییز 1400 - شماره 105 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 277 تا 303 )
کلیدواژه ها: انفیس منافع مدیریت دانش سیستم فازی-عصبی انطباقی مدیریت دانش
-
4.
شناسایی و اولویت بندی مولفه های نوآوری مدل کسب وکار به روش فراترکیب و آنتروپی شانون
نویسنده : اسحاقیان، زهرا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجله : نوآوری و ارزش آفرینی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها: نوآوری مدل کسب وکار نوآوری در محتوا نوآوری در ساختار نوآوری در حکمرانی نوآوری در ضبط ارزش
-
5.
ارائۀ چهارچوب بهکارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب
نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛ نویسنده : محمودی، سید محمد ؛ سلطانی، مرتضی ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها: بازاریابی بازار هدف تبلیغات دهان به دهان بذرپاشی ارتباطات و شبکهسازی
-
6.
شناسایی چالشهای طراحی بازیپردازی در آموزشهای سازمانی
نویسنده : نظیفی فرد، سارا ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ نویسنده مسئول : زارعی متین، حسن ؛
مجله : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » بهار 1400، دوره یازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 169 تا 192 )
کلیدواژه ها: دوره آموزشی آموزش سازمانی آموزش الکترونیک بازی پردازی
-
7.
ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر قصد گردشگران جهت سفر مجدد به مقصد گردشگری و توصیه آن به سایرین (مطالعه موردی: شهر مقدس قم)
نویسنده : عباسی، احمد ؛ جعفری، سید محمد باقر ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » بهار 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها: کیفیت تجربه گردشگر درگیری ذهنی گردشگر قصد سفر مجدد به مقصد گردشگری توصیه سفر به مقصد گردشگری
-
8.
پیشایندهای بهکارگیری کلانداده برای نوآوری در فعالیتهای بازاریابی
نویسنده : امینی، مائده ؛ محمدیان، ایوب ؛ کریمی، آصف ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجله : مدیریت اطلاعات » بهار و تابستان 1400 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 243 تا 268 )
کلیدواژه ها: تحلیل مضمون پیشایندها نوآوری در بازاریابی کلانداده تجزیهوتحلیل بازاریابی
-
9.
ترسیم قلمرو و خوشهبندی تحقیقات مدیریت دانش بر اساس تحلیل همواژگانی مقالات نمایه شده در پایگاه وب علوم
نویسنده : کاملی، بهروز ؛ حکیم، امین ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، حمید رضا ؛
مجله : مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی » زمستان 1399، دوره سوم - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 77 تا 104 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش خوشه بندی تحلیل هم واژگانی
-
10.
شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمانها
نویسنده مسئول : جامی پور، مونا ؛ نویسنده : جعفری، سید محمدباقر ؛ حسین زاده، مهناز ؛ سلیمانی، اقدس ؛
مجله : مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » پاییز 1399 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم (36 صفحه - از 287 تا 322 )
کلیدواژه ها: همراستایی استراتژیک همراستایی استراتژیک بازاریابی و فناوری اطلاعات تکنیک بهترین- بدترین