کلمة المفتاح کیفیت ادراک شده / (82 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : تاروردی، یعقوب ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (14 صفحة - من 22 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتمایل به خریداعتبار نام تجاریخطر ادراک شدههزینه های اطلاعات ذخیره شدهارزش ادراک شده برای پول،مشتری
-
42.
مؤلف : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحة - من 239 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
43.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ جنگی پور افشار، پریا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:ترفیعات فروشبازار خاکستریکیفیت ادراکشدهمصرف پرستیژی
-
44.
ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند(شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)
مؤلف : غفاری، محمد ؛ مرجانی، عابدین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحة - من 2585 إلی 2598 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برند رضایت مشتری ارزش ادراک شده کیفیت ادراک شده وفاداری به برند
-
45.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1396 - شماره 13 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 106 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانکیفیتکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگریمشتریکیفیت خدمات
-
46.
مؤلف : برومند، یونس ؛ محمدپور، زهرا ؛
مجلة:مجله اقتصادی»بهمن و اسفن 1396، سال هفدهم - شماره 11 و 12 (17 صفحة - من 143 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکشدهارزش ویژه نشان تجاریمعادلات ساختاری.آگاهی از نشان تجاری
-
47.
مؤلف : باقر اطونی، اشین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 12 (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندآمیخته رسانهآگاهی برند
-
48.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحة - من 218 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندتداعی برندآگاهی ازبرند
-
49.
مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ عبدالعلی نژاد، زهرا ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترنتیوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
50.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحة - من 780 إلی 789 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (18 مقالة)
- ب (13 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)