کلمة المفتاح کیفیت ادراک شده / (82 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : جابری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خدایاری، محمدعظیم ؛
مجلة:فضای گردشگری»زمستان 1397 - شماره 29 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 95 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتوریسم درمانی
-
52.
مؤلف : غیاثی، مجید ؛ بیگی، الهام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397( کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی) (13 صفحة - من 265 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهبرندوفاداری رفتاریمشتریرستورانکیفیت ادراکشده مشتریکیفیتمشتریانوفاداری
-
53.
مؤلف : Benesbordi، Ali ؛ Fesanghari، Javad ؛ Ranjbar، Samaneh ؛ Bidkhori، Narges ؛
مجلة:Journal of New Approaches in Sport Sciences»Winter and Spring 2019, Volume 1 - Number 1 (22 صفحة - من 117 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:قیمتطراحیکیفیت ادراک شدهبرندقصد مجدد خریدBrandDesignPriceperceived qualityRe-purchasing intention
-
54.
مؤلف : قاسمی میرزایی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : موسی خانی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 13 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:خدمات کتابخانهکیفیت ادراک شدهتوسعه شغلیآگاهی از برندارزش ویژه برندشهرت دانشگاهمحیط عاطفیوفاداری به برند دانشگاهزندگی دانشجویی(رفاهی)
-
55.
كاتب مسؤول : منتی، عزیز ؛ مؤلف : شعبانی مقدم، کیوان ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:علوم حرکتی و رفتاری»زمستان 1397 - شماره 3 (11 صفحة - من 212 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:طراحیکیفیت ادراک شدهرضایتمندی مشتریان
-
56.
كاتب مسؤول : وثوقی، لیلا ؛ مؤلف : کیانی فیض ابادی، زهره ؛ معرفی، مونا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 300 إلی 316 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریانتظاراتکیفیت ادراک شده
-
57.
مؤلف : شیدائی حبشی، اکبر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (جلد اول) (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاننام و نشان تجاریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانبازاریابی حمایتیمشتریمشتریانرضایت مشتریبازاریابیوفاداری مشتری
-
58.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 261 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه
-
59.
مؤلف : رهنما، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، لیلی ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1399، دوره پنجاه دوم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:رضایتدلبستگیقصد ترکگفتار مثبتکیفیت ادراکشده
-
60.
مؤلف : علیزاده، محمد ؛ اسماعیلی، سعیده ؛ ازهری، سونیا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی، ، محمد ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1399، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 163 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآمیخته بازاریابیتصویر مقصد گردشگریارزش ادارک شدهشهر آستارا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (18 مقالة)
- ب (13 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)