کلمة المفتاح مدیریت تجربه مشتری / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 48 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتری
-
12.
مؤلف : ژیان، مهرتاش ؛ باقرزاده حسینیان، سیدنوید ؛ حسین زاده، علی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1400 - شماره 1 (23 صفحة - من 825 إلی 847 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریبانک ملیمدیریت تجربه مشتری
-
13.
كاتب مسؤول : رفیعیان، مجتبی ؛ مؤلف : شمس، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1399 -شماره 44 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بافت میانیمدیریت تجربه مشتریمنظر بصری خیابانخیابان کریمخان زند
-
14.
كاتب مسؤول : آتشگر، کریم ؛ مؤلف : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 399 إلی 423 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
15.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 523 إلی 547 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
16.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 13 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
17.
مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی
-
18.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 46 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
19.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 38 (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمدیریت تجربه مشتریبانک ملت اصفهان
-
20.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 250 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلتجربه مشتریخدمات بانکمدیریت تجربه مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)