پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
(25 صفحة - من 523 إلی 547 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
مؤلف : رمضانی، ساناز ؛ كاتب مسؤول : کیامهر، مهدی ؛
(25 صفحة - من 548 إلی 572 )
الکلمات المفتاحية:پذیرش فناوریفروشگاه اینترنتینیازهای بنیادین روانشناختیخودتعیینگریتمایل بازگشت مشتریکاربرفروشگاه آنلاینمشتریمدل پذیرش فناوریتمایلپژوهشوبسایتبـه
-
كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛ مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ غلام شهبازی، شیما ؛
(21 صفحة - من 573 إلی 593 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییقومنگاریبازاریابی کارآفرینانهروستای دولابروستاییکدپژوهشمشتری
-
مؤلف : سلیمی، احمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛ مراسل : صنایعی، علی ؛
(33 صفحة - من 594 إلی 626 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمزیت رقابتی پایدارتمامیتقابلیتهای بازاریابیهوشمندی کسبوکاریادگیری مستمر سازمانیبازاریابیمدلقابلیتعملکرد برتربنگاهپژوهش
-
مؤلف : شیرمحمدی، علیرضا ؛ نمامیان، فرشید ؛ تابان، محمد ؛ كاتب مسؤول : وفایی، فرهاد ؛
(25 صفحة - من 627 إلی 651 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبپایداری کسبوکارزنجیره تامینمدیریت زنجیره تأمینشاخصاقتصادیپایداری کسب و کارپژوهشاجتماعیSustainability
-
مؤلف : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
(27 صفحة - من 652 إلی 678 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)بانکداری شرکتیهویت برند شرکتیهویتبانکمدلپژوهشسازمانبازارشناسایی
-
كاتب مسؤول : جندقی، غلامرضا ؛ مؤلف : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
(23 صفحة - من 679 إلی 701 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمخودگزارشگریبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکتبلیغاتهـا
-
مؤلف : مختاری موغاری، مهدیه ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ محمودی، وحید ؛ كاتب مسؤول : عباسیان، عزت اله ؛
(25 صفحة - من 702 إلی 726 )
الکلمات المفتاحية:صادراتریسکصادرات غیرنفتیمدلسازی ساختاری تفسیریریسک بینالمللمدلسیاسی
-
مؤلف : اسفندیاری، مصطفی ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : ایمان خان، نیلوفر ؛
(21 صفحة - من 727 إلی 747 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریرفتار مشتریانارزشیابی نشان تجاریمشتریارزشیابیارزشیابیبانکمدلمشتریانارزشنشان تجاریپژوهش
-
مؤلف : ولی زاده، مژده ؛ شیرخدایی، میثم ؛ فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛
(26 صفحة - من 748 إلی 773 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چندمعیارهبازاریابی هنرتبلیغات اینترنتی تئاترروش بهترین ـ بدترین فاصلهایتئاترتبلیغاتوببازاریابیهنرروشپژوهش
-
مؤلف : محترم، رحیم ؛ اصغرخانی، تارا ؛
(26 صفحة - من 774 إلی 799 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ریسک تجاریتجربه در دعاوی تجاریویژگیهای شرکتهای صادرکنندهویژگیهای معاملات صادراتیعملکرد صادراتصادرکننده
-
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛
(33 صفحة - من 800 إلی 832 )
الکلمات المفتاحية:شراکت راهبردیفینتککاراییبانکداری دیجیتالتحولات فناورانه دیجیتالبانکدیجیتالفناوریهـا