تابستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : آذر، عادل ؛
(28 صفحة - من 3 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعنوآوری محصولنوآوری فرآیندیرقابتپذیریبرنامه راهبردی صنعت نساجی
-
تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ حاتمی نژاد، محمد ؛ كاتب مسؤول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
(42 صفحة - من 33 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتچابکی استراتژیکقابلیت یادگیریگرایش به کارآفینینوآوری مدل کسب وکار
-
مؤلف : دهقانان، حامد ؛ رحمانسرشت، حسین ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ كاتب مسؤول : وکیلی، محمد ؛
(26 صفحة - من 77 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت راهبردیمدل شایستگیمشاور راهبردحلقه شایستگیهای مشاور راهبردیمشاوره مدیریت
-
مؤلف : یزدان پرست، سید مرتضی ؛ جامی پور، مونا ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛
(33 صفحة - من 105 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیاولویتبندیبازاریابی برخطروش بهترین-بدترین
-
كاتب مسؤول : گنجو، مازیار ؛ مؤلف : خلیلی شورینی، سهراب ؛ البرزی، محمود ؛ زرگر، سید محمد ؛
(29 صفحة - من 141 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماناستراتژی بازاریابیاستراتژی کسب و کارنظریه پیکربندی و همسویی
-
مؤلف : بابادی عکاشه، مریم ؛ رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عباس ؛
(30 صفحة - من 173 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزشخدمات بانکیزنجیره ارزش خدمات
-
مؤلف : عزیززاده، علی ؛ شیری، نعمت اله ؛ كاتب مسؤول : مهدیزاده، حسین ؛
(24 صفحة - من 205 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرضایت مشترینیت رفتاریمسئولیت اجتماعی
-
كاتب مسؤول : فنائی، محمدرضا ؛ مؤلف : ناظم بکائی، محسن ؛
(29 صفحة - من 231 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریمزیت رقابتیعملکرد صادراتیقابلیتهای بازاریابیهوش بازار
-
مؤلف : یوسف، هلا ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حاجی پور، بهمن ؛
(30 صفحة - من 263 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتگردشگریاستراتژی تبلیغاتروش دادهبنیادبازسازی تصویر مقصد
-
مؤلف : رحیمیان، مهرداد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
(38 صفحة - من 295 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفراترکیبمدلسازی ساختاری تفسیریمدیریت ارتباط با مشتری شاخص