پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : بیات، روح الله ؛ فرقانی پیله ورد، سانیا ؛
(32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدشخصیت برندتجانسبودجه مصرف کنندهشخصیت انسانشخصیتمصرفکنندهخمیر دندانمدلخریدارانقیمتمدل لاجیتتصمیم به خرید
-
مؤلف : بخشی زاده، الهه ؛ قلی پور، رحمت اله ؛ آقا زاده، هاشم ؛
(26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکشده ١ابعاد کیفیت ادراکشده ٢وفاداری نگرشی ٣وفاداری 5 4رفتاریبیمه عمربیمهوفاداریمشتری
-
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
(22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
مؤلف : اسعدی، میر محمد ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛
(22 صفحة - من 81 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:پویاییهای سیستمگردشگری تاریخیتوسعه گردشگری تاریخیگردشگریاستان یزدمدلسیستم
-
مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ بردبار، غلامرضا ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
(23 صفحة - من 103 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:شرکت دولتیبیگانگی کاریویژگی های شغلروش حداقل مربعات جزئیحمایت سازمانی ادراکشدهبیگانگیشغلکارکنانحمایت سازمانی ادراکشدهمدلسـازمانبیگـانگیویژگیهای شغل