Category (Article count) |
---|
مدیریت 21 |
جغرافیا 6 |
اقتصاد 3 |
علوم اجتماعی 2 |
اخلاق 2 |
حسابداری 1 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
میان رشته ای 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 39 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 8 |
Science-Research 5 |
الف 4 |
-
1.
Writer : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ Corresponding Author : حمدی، دکتر کریم ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (4 page(s) - From 188 to 191 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقیEthical marketing strategyService Qualitybanking industrySocial Responsibility
-
2.
Writer : حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ فاسمی تودشکی، هما ؛ Corresponding Author : نجفی، اسماعیل ؛
Journal:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords:بانکداری جامعمدل فازیتحلیل پوششی دادههای شبکهایUndesirable variableFuzzy Network slacks-based measureUniversal banking systemShared resourcesمدلبانککاراییفازیسیستم بانکداری جامعمشتریان
-
3.
Writer : فرشید، مهران ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ نقش، امیررضا ؛ یزدانی، بیتا ؛
Journal:پژوهشنامه حج و زیارت»زمستان 1401، سال هفتم - شماره 19 Ranking ب (Hawza (32 page(s) - From 103 to 134 )
Keywords:روش دیمتلمدیران حجعوامل موثر بر عملکرد مدیران حجHajj managersfactors affecting the performance of Hajj managersDimtel method
-
4.
Writer : مژگانی، پروانه ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ رجبی، آزیتا ؛ Corresponding Author : جهانشاهلو، لعلا ؛
Journal:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 257 to 276 )
Keywords:کاراییشهرهای جدیدزیرساخت شهریnew cityInfrastructureEfficiency
-
5.
Writer : دهقان نیری، عطیه ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ Corresponding Author : حمدی، کریم ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (26 page(s) - From 504 to 529 )
Keywords:محصولات ارگانیکتئوری داده بنیادرفتار مصرفکنندهreligioncultureBushehr Provinceselfless childrensocietyUnemploymentEmploymentرفتار خریدمصرف
-
6.
تبیین الگوی مناسب کاربردی جهت ارزیابی عملکرد و ارتقاء کارایی شهرهای جدید (مطالعه موردی: شهرهای جدید)
Writer : مژگانی، پروانه ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ رجبی، آزیتا ؛ Corresponding Author : جهانشاهلو، لعلا ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه محیط شهری»پاییز 1401 - شماره 7 Ranking A (Azad University (10 page(s) - From 3 to 12 )
Keywords:ارزیابی عملکردشهرهای جدیدارتقاء کاراییالگوی کاربردیpractical modelNew Citiesperformance evaluationPerformance Improvementشهرپردیسشهر پردیسعملکرد شهر
-
7.
Writer : محمدی، امین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 177 to 198 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهشبکههای اجتماعیتجربه برند آنلاینروابط برند آنلاینonline brand relationshipsOnline brand experienceConsumer behaviorsocial networksروابط برند آنلاینتجربه برند آنلایناطلاعاتمشتریتجربهبازاریابیپژوهش
-
8.
Writer : فرضی دیری، عبدالامیر ؛ غفارزاده، حمید رضا ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ Corresponding Author : جاوید، امیر حسین ؛
Journal:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 129 to 147 )
Keywords:منطق فازیتحلیل سلسله مراتبیغرفه بازیافتمدیریت پسماند خشکمکانیابیlocatingDry waste managementrecycling boothsFuzzy logic inferenceAHP
-
9.
Writer : فرضی دیری، عبدالامیر ؛ غفارزاده، حمیدرضا ؛ حسینزاده لطفی، فرهاد ؛ Corresponding Author : جاوید، امیرحسین ؛
Journal:تحقیقات جغرافیایی»زمستان 1400 - شماره 143 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 128 to 139 )
Keywords:پسماند خشکتفکیک از مبداءمدل مدیریتدستگاه خوددریافتSeperation from sourceDry wasteManagement Modelreverse vending machine
-
10.
Writer : محمدی، امین ؛ حمدی، دکتر کریم ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (7 page(s) - From 133 to 139 )
Keywords:تجربه برند آنلاینروابط اخلاقی برند - مشتریشبکههای اجتماعیsocial networksOnline brand experienceBrand-customer ethical relationships