Category (Article count) |
---|
مدیریت 29 |
اقتصاد 11 |
حسابداری 3 |
Language (Article count) |
---|
Persian 43 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 12 |
Science-Research 8 |
الف 3 |
د 2 |
ج 1 |
-
1.
Writer : عابدینی، فاطمه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ Corresponding Author : بحرینی زاد، منیژه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 305 to 333 )
Keywords:قیمتگذاریمحصول سبزقصد خرید محصول سبزمحصول غذاییIntention to buy green productGreen productfood productPricing
-
2.
Writer : زارع، علیرضا ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ محمدی زنجیرانی، داریوش ؛ Corresponding Author : جمالی، غلامرضا ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»تابستان 1401 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 65 to 82 )
Keywords:پلیمرتولید کششینقطۀ تفکیک سفارش مشتریگونهشناسی زنجیرۀ تامینتولید فشاریCustomer Order Decoupling PointSupply Chain TypologyPushing ProductionPullingسفارشتولیدزنجیرٔە تأمینهزینۀ
-
3.
Corresponding Author : بحرینی زاد، منیژه ؛ Writer : اسماعیل پور، مجید ؛ نبوی زاده، فروغ ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 276 to 299 )
Keywords:واکنش شناختیخردهفروشی آنلاینرنگ پسزمینهاحساس برانگیختگیاحساس خشنودیBackground colorArousal emotionPleasure emotionCognitive responseemotional responseرنگوبوبسایتاشباعآزمایشدرخشندگی
-
4.
Writer : بحرینی زاد، منیژه ؛ عصار، مرجان ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 69 to 88 )
Keywords:بخشبندیتجربۀ آنلاین مشتریخردهفروشی آنلاینتجربۀ مشتریOnline customer experiencecustomer experienceonline retail storeSegmentationمشتریمشتریانآنلاینخردهفروشیهای آنلاینبخشبندی مشتریانتجربۀ آنلاین مشتریخرید آنلاین
-
5.
Writer : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، مجید ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (42 page(s) - From 13 to 54 )
Keywords:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهورAttitude toward the CelebrityAdvertising Believabilitybrand imagePurchase IntentionCelebrity Endorsement
-
6.
Corresponding Author : حمیدیان پور، فخریه ؛ Writer : حیدری، زهرا ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
Journal:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 165 to 184 )
Keywords:اعتماد به نفسمادیگراییخرید وسواسیتاییدکننده مشهورتمایل به مدسطح آگاهیfashion tendencyCompulsive BuyingCelebrity verifierAwareness levelself confidencematerialism
-
7.
Writer : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، مجید ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 237 to 260 )
Keywords:آگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برندرضایت مشتریBrand awarenessCorporate Social ResponsibilityBrand Reputationtrust in brandcustomer satisfaction
-
8.
Writer : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، مجید ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 347 to 368 )
Keywords:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهAdvertising AttitudePurchase IntentionCelebrity EndorsementBrand attitudeنگرشپژوهش
-
9.
Writer : احمدی، عصمت ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ Corresponding Author : بحرینی زاد، منیژه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 81 to 104 )
Keywords: بستهبندیزیباییشناختی بستهبندیکیفیت ادراکشدۀ محصولنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهنوگرایی مصرفکنندهقصد خریدpackagingPurchase IntentionConsumer innovativenessPackaging AestheticPerceived Product QualityConsumer Environmental Concernنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهمحصول
-
10.
Writer : ایزدی، حمید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 201 to 218 )
Keywords:انگیزهشبکههای عصبی مصنوعیبخشبندیارتباطات دهانبهدهان الکترونیکنقشههای خودسازماندهکاربراناطلاعاتشبکههای اجتماعیمصرفکنندگان