Journal (Article count) |
---|
Journal مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
Journal مدیریت برند 1 |
Journal مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 3 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
-
1.
Writer : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ Corresponding Author : سلطانی، مرتضی ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 149 to 173 )
Keywords:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کنندهConsumer responsecause related marketingDonation amountCorporate reputationCause importanceCause product fit
-
2.
Corresponding Author : سلطانی، مرتضی ؛ Writer : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 174 to 212 )
Keywords:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهcampaign transparencycampaign accessibilityConsumer responsecause related marketingبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
3.
Writer : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 page(s) - From 113 to 138 )
Keywords:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند