keyword Cause-related marketing / (10 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ Corresponding Author : رشید، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1400، دوره نوزدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:مدلیابی معادلات ساختاریقصد خریدبازاریابی خیرخواهانهتکماکارونTak MakaronStructural equation modelingPurchase Intentioncause related marketing
-
2.
Writer : ولی پور، علی ؛ نورائی، محمود ؛ کاوش، کامیار ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 89 to 106 )
Keywords:وفاداری مشتریانمسئولیتهای اجتماعیپیامدهای رفتاریبازاریابی علّیفعالیتهای بشردوستانهHumanitarian ActivitiesBehavioral ConsequencesCustomer Loyalty.cause related marketingSocial Responsibilities
-
3.
Writer : چراغ سحر، رسول ؛ موسوی، دکتر سید نجم الدین ؛ Corresponding Author : پیرزاد، دکتر علی ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) Ranking ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 82 to 91 )
Keywords:اخلاقصنعت بیمهبازاریابی خیرخواهانهInsurance industryCause-related marketingethics
-
4.
Writer : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ Corresponding Author : سلطانی، مرتضی ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 149 to 173 )
Keywords:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کنندهConsumer responsecause related marketingDonation amountCorporate reputationCause importanceCause product fit
-
5.
Writer : Valipour، Ali ؛ Kavosh، Kamyar ؛ Corresponding Author : Noraei، Mahmoud ؛
Journal:Journal of System Management»Spring 2019, Volume 5 - Number 2 Ranking A (Azad University/ISC (20 page(s) - From 241 to 260 )
Keywords:Banking SystemCause-related marketingSocial ResponsibilitiesHumanitarian ActivitiesWin-Win Concept
-
6.
Corresponding Author : سلطانی، مرتضی ؛ Writer : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 174 to 212 )
Keywords:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهcampaign transparencycampaign accessibilityConsumer responsecause related marketingبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
7.
Writer : بخشی زاده برج، کبری ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 53 to 82 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیدرگیری ذهنیشــک و تردیــدنگرش به برند و تبلیغاتبازاریابی خیرخواهانهAdvertisingskepticismcause related marketingcause involvementBrand attitudeبـههـاتبلیغاتبــهبازاریـابیبـابــا
-
8.
Writer : شغایی فلاح، مصطفی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ خرمی بنارکی، آناهیتا ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 76 to 96 )
Keywords:خوشهبندی مشتریانبازاریابی علّیمحصول لذتجویانهمحصول ضروریتاکسونومیTaxonomyCause|related MarketingCustomer ClusteringHedonic ProductsUtilitarian Products
-
9.
Writer : Ullah، Saad ؛ Lei، Shen ؛ Fahed Qureshi، Shahzadah ؛ Haider، Jahanzaib ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2017, Volume 10 - Number 2 Ranking الف/ISC (19 page(s) - From 365 to 383 )
Keywords:cause-brand allianceCause categoryCause-related marketingProduct categoryBrand AllianceCauseAtt
-
10.
Writer : H. G. Mishra ؛ P. K. Sinha ؛ S. Singh ؛ S. Koul ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2013, Volume 3 - Number 4 (14 page(s) - From 297 to 310 )
Keywords:Brand loyaltyBrand social responsibility imageCause related marketingConsumer social responsibilityBrandConsumerBSRICRM