Language (Article count) |
---|
Persian 24 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 12 |
الف 3 |
ج 1 |
Science-Research 1 |
-
11.
Writer : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 94 to 113 )
Keywords:بازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباط با مشتریپیشزمینهها و پیامدهاRelationship MarketingAntecedents and ConsequencesCustomer Relationship Quality
-
12.
Writer : قباخلو، حامد ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی شریف، محمود ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 129 to 150 )
Keywords:مرحلۀ کنارگذاریشبکۀ خزانهعوامل کنارگذاری محصولتصمیم خریدتحلیل عاملی مرتبۀ دومDisposing StageDisposal of Good FactorsSecond | order Factor AnalysisConsumer behaviorBuying decisionRepertory Gridسازۀکنارگذاری کالامصرفمحصولمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهپژوهشکنارگذاری محصولبازار
-
13.
Writer : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ Corresponding Author : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 88 to 110 )
Keywords:صنعت بانکداریعوامل انگیزشیتئوری داده بنیادبازاریابی پایداریتوسعه پایداریSustainability MarketingFoundation Data Theorybanking industrymotivational factorsSustainability Developmentبانکمدلبانکداریپژوهشصنعت بانکداری ایرانکدگذاری
-
14.
Writer : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ Corresponding Author : احمدی، محمد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 111 to 142 )
Keywords:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیRetail Industry ExpertsChain Retail StoresOptimal LocationDelphi FuzzyMarketinggeoفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان
-
15.
Writer : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 114 to 137 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهکنارگذاری کالافهمشناختیتئوری سازه شخصیشبکه خزانهRepertory Gridpersonal construction theoryDisposal of goodsCognitive understandingConsumer behavior
-
16.
Corresponding Author : صالحی، فرانک ؛ Writer : غریب نواز، نادر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 435 to 456 )
Keywords:کانال توزیعارزش برندلوازم خانگیبازار خاکستریسامسونگبازار غیررسمیInformal marketSamsungGray marketbrand valueHome AppliancesDistribution channelبازارهای خاکستریشرکت سامسونگمحصولاتکدگذاری
-
17.
Writer : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : فریدچهر، الهام ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 Ranking B (Azad University (21 page(s) - From 388 to 408 )
Keywords:پارادایم تفسیریرفتار مصرفکنندهروش کیفیشبکه خزانهکنارگذاری محصولDisposal of productRepertory Gridinterpretive paradigmqualitative methodConsumer behaviorمحصولکنارگذاری کالاسازهگذاریمصرفکننده
-
18.
Writer : شافعیان، نیلوفر ؛ غریب نواز، نادر ؛ بنی مهد، بهمن ؛ Corresponding Author : آقایی، محمد ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 40 to 73 )
Keywords:تئوری داده بنیادبازاریابی دیجیتالبانکداری دیجیتالمدلسازی کیفیDigital marketingdigital bankingQualitative Modelinggrounded theoryبانکهـاهــادیجیتالپـژوهشبــابـهبـا
-
19.
Writer : نوری بابیان، رمضان ؛ غریب نواز، نادر ؛ ناصحی فر، وحید ؛ Corresponding Author : آقایی، محمد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 15 to 32 )
Keywords:تجربه مشتریجایگاهیابی برندمعادلات ساختاری و وفادارسازیcustomer experiencebrand positioningStructural EquationsLoyalty
-
20.
Writer : عباسی، مرجان ؛ فریدچهر، الهام ؛ غریبنواز، نادر ؛ Corresponding Author : روستا، احمد ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 37 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 75 to 97 )
Keywords:فروشعوامل اجتماعیعوامل روانشناختیعوامل موقعیتیرفتار فروش رابطهاینظریه دادهبنیادرفتار فروش رابطه مندمندفروشندهمشتریپژوهشکدگذاریمدل