Category (Article count) |
---|
مدیریت 26 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 30 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 16 |
الف 6 |
Science-Research 6 |
د 1 |
-
1.
Writer : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : رنجبریان، بهرام ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 131 to 155 )
Keywords:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریCosmetic Luxury productsCustomer’s emotionsImpulsive buyingPurchase Intentionperceived service qualityهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
2.
Writer : دادوند، علی ؛ رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 278 to 304 )
Keywords:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواDigital marketingContentInternet MarketingContent Marketingبازاریابی محتواییمشتریقصد بازدید مجددپژوهشوبسایتمشتریان
-
3.
Writer : فروزان، مجید ؛ Corresponding Author : انصاری، آذرنوش ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 147 to 184 )
Keywords:تحلیل پوششی داده هاتوانمند سازیمناطق ویژه اقتصادیبازاریابی صادراتSpecial Economic Zone successEmpowermentdata envelopment analysisExport marketingصادراتمنطقه ویژه اقتصادیرفتار صادراتیپنجره
-
4.
Writer : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : رنجبریان، بهرام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 89 to 110 )
Keywords:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیcustomer's emotioncosmetic productLuxury productOnline shoppingهیجاناتمحصولات
-
5.
Writer : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 254 to 275 )
Keywords:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریcommerceCustomer Knowledge Management)B2C( EOrganizational value creationمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
6.
Writer : عموئی، ایمان ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 67 to 90 )
Keywords:کجرفتاری مشتریانسوگیری ذهنیسوگیری حسیسوگیری اعتقادیسوگیری شناختیCognitive biasCustomer MisbehaviorMental BiasSensory BiasBelief Biasبورسسوگیریهای ذهنیبانکرفتاریرفتار مشتریانپژوهشمدل
-
7.
Corresponding Author : قادری، هانیه ؛ Writer : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:سرمایه اجتماعیعملکرد صادراتیقابلیت های پویاexport performancedynamic capabilityExternal Social capitalبازار صادراتیسرمایه اجتماعی بیرونیقابلیت
-
8.
Writer : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 Ranking الف (Ministry of Science (38 page(s) - From 71 to 108 )
Keywords:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگیDigital marketingpronged PatternInternet MarketingThreeContent MarketingContent
-
9.
Writer : اسحقی دروی، سید محمد صادق ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : رنجبریان، بهرام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 87 to 110 )
Keywords:صنعت بانکداریتصویر برندنظریه فضای روانی زندگیتصویرهای مقایسهاییرفاه شهروندی ناشی از عملیات بانکBank ImagePsychological Life Space Theory Comparative ImagesCitizenship’s Wellbeing Originated from Banking Activitiesankingبانکتصویرمشتریسازۀپژوهشزندگی
-
10.
Writer : فدایی فتح ابادی، فرشید ؛ شاهین، ارش ؛ صنایعی، علی ؛ Corresponding Author : انصاری، اذرنوش ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 236 to 247 )
Keywords:هوش رقابتیمزیت رقابتی پایدارﻫﻮش ﺳـﺎزﻣﺎﻧﯽعدم قطعیت محیطی بالاقابلیتهای بازاریابی صنعتیHigh Environmental UncertaintyOrganizational Intelligencecompetitive intelligenceCapabilitiesSustainable Competitive Advantage