keyword ابعاد کیفیت خدمات / (11 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : حبیبی، علیرضا ؛ Writer : حسینی، سید حسین ؛
Journal:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (21 page(s) - From 123 to 143 )
-
2.
Writer : سید علیپور، سیده شیوا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (9 page(s) - From 153 to 161 )
-
3.
Writer : احمدی، مهشید ؛ Corresponding Author : بدیعزاده، علی ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 Ranking A (Azad University (10 page(s) - From 83 to 92 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوالابعاد کیفیت خدماتکیفیت خدمات لجستیکشرکتهای حمل ونقلQuality of logistics servicesTransportation agenciesSERVQUAL
-
4.
Writer : سلطانی، حسن ؛ سلاجقه، سنجر ؛
Journal:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1396- شماره 30 Ranking A+ (Azad University/ISC (20 page(s) - From 291 to 310 )
Keywords:ابعاد کیفیت خدماتسیر تحول کیفیتالزامات کیفیتنگرشهای کیفیت
-
5.
Writer : فارسیجانی، حسن ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 26 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 127 to 146 )
Keywords:کیفیت خدماتAHP فازیابعاد کیفیت خدماتخدمت در کلاس جهانی
-
6.
Writer : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ بیرامی ایگدر، بی بی گل ؛ رژیمی، عبدالحکیم ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1394 - شماره 29 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 129 to 140 )
Keywords:خصوصیمقایسهدولتیابعاد کیفیت خدماترویداد ورزشیوالیبالباشگاهکیفیت خدماتتماشاگران
-
7.
Writer : اصغری زاده، عزت ا ؛ احمدی، سید حسین ؛ یوسفی ده بیدی، شهلا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت صنعتی»زمستان 1393 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 135 to 158 )
Keywords:مشتری مداریابعاد کیفیت خدماتتکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازیتکنیک مارتل زاراس
-
8.
Writer : مردی، غلامعلی ؛ پنجعلی پور شکر پسی، سیما ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1391 - شماره 1 (33 page(s) - From 70 to 102 )
Keywords:رضایتمندیخدماترفتار شهروندی سازمانیابعاد کیفیت خدماتمعنویت محیط کاری
-
9.
Writer : لطیفیان، احمد ؛
Journal:پژوهش و توسعه فناوری»نیمه اول 1390 - شماره 4 (29 page(s) - From 30 to 58 )
Keywords:کتابخانه مرکزیمعادلات ساختاریابعادکیفیت خدماتمقیاس سروکوآل
-
10.
Writer : سرلک، دکترمحمدعلی ؛ وزیرزنجانی، حمیدرضا ؛ Corresponding Author : آخوندی، علیرضا ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (16 page(s) - From 81 to 96 )
Keywords:انصافتحلیل عاملیخدمتگزاریابعاد کیفیت خدماتقابلیت عملکردیصنعت لیزینگ خودروjusticeFactor analysisPhysical qualityCareFunctionalityAttentivenessDimensions of Service QualityAutomotive Leasing Industry
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- A (1 Article)
- A+ (1 Article)