keyword رستوران / (10 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : میرزایی، رحمت ؛ سام آرام، عزت الله ؛
Journal:کار و جامعه»مرداد 1388 - شماره 110 (14 page(s) - From 21 to 34 )
Keywords:اشتغالتوریسمجاذبههای گردشگریاوراماناتهتلداریرستورانحملونقلعمدهفروشیخردهفروشیگردشگریصنعتصنعت گردشگریجهانگردی
-
2.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ شفیعی، مرتضی ؛ معینی، حسین ؛
Journal:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 327 to 338 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریرستورانوجهه
-
3.
Writer : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 95 to 111 )
Keywords:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریcustomer satisfactionbehavioral intentionsRestaurant AtmosphericsRestaurantمشترینیات رفتاری مشتریان
-
4.
Writer : آخوندنژاد، آرمان ؛ داز، بی بی سارا ؛ نیرومند توماج، عبد الاحد ؛
Journal:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1395 - شماره 6 (7 page(s) - From 73 to 79 )
Keywords:وفاداریرستورانکیفیت تجربهتصویر سبزاقداماتسبزGreen imageGreen Practicesqualitycustomer loyaltyRestaurant
-
5.
Corresponding Author : موحدی، سحر ؛
Journal:پژوهشهای مکانی فضایی»زمستان 1398 - شماره 13 (14 page(s) - From 87 to 100 )
Keywords:کارآفرینیگیلانگردشگریصنعت هتلداریرستورانافزایش اشتغال
-
6.
Corresponding Author : مجتبوی، سیده مریم ؛ Writer : آذری سلجوقی، فرزانه ؛
Journal:معماری شناسی»تابستان 1400 - شماره 19 (13 page(s) - From 215 to 227 )
-
7.
Writer : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (10 page(s) - From 2178 to 2187 )
Keywords: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
8.
Writer : رفیعی نائینی، شهرام ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (30 page(s) - From 33 to 62 )
-
9.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادService Qualitycustomer satisfactionGrounded theory approachRestaurantمشتریکدگذاری
-
10.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 Ranking A (Azad University (18 page(s) - From 23 to 40 )
Keywords:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستورانService QualityIslamic societyRestaurant
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- بین المللی (1 Article)
- A (1 Article)
- B (1 Article)