keyword کیفیت خدمات / (719 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : حقیقی، محمد ؛ مقیمی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛
Journal:دانش مدیریت»بهار و تابستان 1382 - شماره 60 و 61 ISC (20 page(s) - From 53 to 72 )
-
2.
Writer : اکرمی، احمد ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 273 to 292 )
Keywords:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت
-
3.
Writer : شیرازی، محمود ؛ براتکو، فاطمه ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (4 page(s) - From 53 to 56 )
Keywords:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت در آموزشسنجش کیفیتدانشجویانپاراسورامانسنجش کیفیت خدماتمدل
-
4.
Writer : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 page(s) - From 53 to 86 )
Keywords:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرService QualityServ.QualServise Quality MeasurementCustomer's Expectations and perceptionsIran Airمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
5.
Writer : حکیمی، رضا ؛ صمدزاده، غلامرضا ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1384 - شماره 29 ISC (9 page(s) - From 63 to 71 )
Keywords:کیفیت خدماتکتابخانه های دانشگاهیخدمات کتابخانه ایدانشگاه سیستان و بلوچستاندانشگاه سيستان و بلوچستان؛ كتابخانههاي دانشگاهيخدمات كتابخانهايمقدمهکتابخانهکارکنانخدماتسروکوالکاربراناطلاعاتمشتری
-
6.
Writer : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 page(s) - From 5 to 44 )
Keywords:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
-
7.
Writer : جودتی، احمد رضا ؛ جباری بیرامی، حسین ؛ بخشیان، فریبا ؛
Journal:مدیریت سلامت»بهار 1385- شماره 23 ISC (8 page(s) - From 51 to 58 )
Keywords:کیفیت خدماتکوچک سازیخدمات بهداشتی و درمانیرضایت از کار پرسنلMinifyingPersonnel performance satisfactionService QualityHealth Services
-
8.
Writer : حاج کریمی، عباسعلی ؛ پیرایش، رضا ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (30 page(s) - From 57 to 86 )
Keywords:اثربخشیکیفیت خدماتاثرات مستقیم و غیرمستقیمتحلیل مسیریمدلهای بهره وریDirect and indirect effectsProductivity modelseffectivenesspath analysisQuality of Services
-
9.
Writer : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
Journal:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 161 to 168 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل
-
10.
Writer : سیدجوادین، سید رضا ؛ فتاحی، مهدی ؛ واثق، بهاره ؛
Journal:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»زمستان 1385 - شماره 23 (26 page(s) - From 63 to 88 )
Keywords:کیفیت خدماتاقدامات مدیریت منابع انسانیرفتارهای خدمتیسازمانهای خدماتیکارکنانخدمات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (210 Article)
- ب (120 Article)
- علمی-ترویجی (28 Article)
- B (16 Article)
- بین المللی (15 Article)
- A (14 Article)
- ج (14 Article)
- الف (13 Article)
- ملی (12 Article)
- C (9 Article)
- A+ (8 Article)
- د (5 Article)