تابستان 1393، سال نهم - شماره 23
-
Writer : باجلان، اصغر ؛ منصوری، مجتبی ؛ شعبانی، رضا ؛
(18 page(s) - From 1 to 18 )
Keywords:BrandconfidenceTrustintentionattitudesPerceived benefits
-
Writer : عبدالوند، محمد علی ؛ Corresponding Author : حسین زاده امام، علی ؛
(22 page(s) - From 19 to 40 )
Keywords:گروه مرجعگواهی شخصیت مشهورریسک مجادلهایاعتبار شخصیت مشهورتناسب شخصیت مشهور یا محصولتصویر نام تجاریCelebrity endorsementsCelebrity controversy riskCelebrity credibilityproduct matchbrand imageReferences Group
-
Writer : حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : کرمی، ندا ؛
(18 page(s) - From 41 to 58 )
Keywords:تعهداعتبارخیرخواهیوفاداریعدالت رویهای و عدالت توزیعیرفتار شهروندی مشتریانPersonal loyaltyCredibililyBenevolenceCommitmentDistributive justiceInteractional justice
-
Writer : قربانی قویدل، سهیل ؛ شب گو منصف، سید محمود ؛
(20 page(s) - From 59 to 78 )
Keywords:SatisfactionBrand credibilityContinuance commitmentConsumer’s loyaltyCommitment to loyaltyBehavioral willingness
-
Writer : جلالی، مریم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ حکاکی، سید مسعود ؛
(16 page(s) - From 79 to 94 )
Keywords:Impulse buying tendency; Selfesteem; Social influence; Satisfaction with life
-
Writer : دلوی اصفهانی، محمد رضا ؛ قربانی، حسن ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
(16 page(s) - From 95 to 110 )
Keywords:مدیریت زنجیره تامینعملکرد سازماناستراتژی بازاریابیهمسوییعملکرد زنجیره تامینSupply Chain Managementorganizational performanceSupply Chain PerformanceAlignment Marketing strategy
-
Writer : محمودی میمند، محمد ؛ Corresponding Author : هرندی، عطاءاله ؛
(16 page(s) - From 111 to 126 )
Keywords:وجدان کاریرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ادراک شدهنوع دوستیآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندفضیلت مدنیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردی
-
Corresponding Author : مطهری نژاد، فاطمه ؛ Writer : صمدی، سعید ؛ طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
(21 page(s) - From 127 to 147 )
Keywords:Brand experience; Brand satisfaction; Brand trust; Brand love; Brand commitment; Brand loyaltyPresent paper aims at studying the relationship between brand and consumers. In terms of purposethis is an applied research while it is a descriptive survey in terms of data collection. Its populations consists of all electrical appliance consumers in Mashhad (Iran) selected by simple random sampling method. Proportionate to sample size420 questionnaires were distributed in electrical home appliance in Mashhad and finally 375 usable questionnaires were analyzed. Collected data was analyzed by SPSS and LISREL software packages. LISREL was used to analyze confirmatory factor analysis and research model test. LikewiseLISREL software package was used to study reliability and exploratory factor analysis. The findings indicate that brand experience impacts on brand satisfactionbrand trus