keyword Perceived Service Value / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : عبادینیا، حامد ؛ مولاقلقاچی، مریم ؛ Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 54 Ranking: ب/ISC (35 page(s) - From 153 to 187 )
Keywords:رفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتریوفاداری مشتریرفتار تعاملی کارکنان خط مقدمارزش درکشدۀ خدماتinteractive behavior of frontline employeescustomer loyaltyCustomer Citizenship BehaviorPerceived Service Valuecustomer cooperative behavior
-
2.
Corresponding Author : فیض، دکترداود ؛ Writer : زارعی، دکتر عظیم ؛ زرگر، سید مجتبی ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (14 page(s) - From 311 to 324 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل یابی معادلات ساختاریارزش ادراک شده خدماتمدل سروکوال بهبودیافتهمنطقه تحمل پذیری مشتریانPerceived Service ValueSERVQUAL Improved ModelZone of ToleranceStructural Equations Modeling.Service Qualitycustomer satisfaction
Journal (Article count) |
---|
Journal راهبردهای بازرگانی 1 |
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (1 Article)