keyword Service Failure / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : رجبیپور میبدی، علیرضا ؛ Writer : جوانمردی، پریسا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 177 to 196 )
Keywords:راهبردهای مقابلهنارسایی خدماتتاکسیهای اینترنتیتخلف برندInternet TaxisService Failurebrand transgressioncoping strategiesمشتریمشتریانمقابلهایپژوهش
-
2.
Corresponding Author : صارمی، نرگس ؛ Writer : امیرشاهی، میراحمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (40 page(s) - From 13 to 52 )
Keywords:صنعت بانکداریتحلیل محتوارفتار شهروندی برندناکامی خدماتContent analysisbanking industryBrand citizenship behaviorService Failureهــامشــتریبــهبــامشـتریهـابـامشــتریان
-
3.
Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛ Writer : ملول، پوریا ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 197 to 210 )
Keywords:رضایت بیمارشکست خدمتاستراتژیهای بازیابی شکستصنعت سلامتFailure Recovery StrategiesDentistry IndustryPatient satisfactionService Failureبازیابیشکستمشتریرضایت مشتریرضایتبیمارخدمت
-
4.
Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛ Writer : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 57 to 76 )
Keywords:شکست خدماتبازیابی خدماتراهبرد بازیابیارتباط با مشتریرفتار پس از خرید مشتریCustomer behaviourService RecoveryService FailureRecovery strategyبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
5.
Writer : Mirani، Wala ؛ Bemani Moghadam، Mohammad ؛ Corresponding Author : Heydarzadeh، Kambiz ؛
Journal:Journal of System Management»Summer 2019, Volume 5 - Number 3 Ranking A (Azad University/ISC (20 page(s) - From 49 to 68 )
Keywords:Service RecoveryPerceived justiceService FailureCustomers’ Secondary Satisfaction
-
6.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : محقق، منیره ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1393 - شماره 16 (11 page(s) - From 71 to 81 )
Keywords:نقص خدماتمحیط آنلاینمحیط آفلاینرفتار مصرف کنندهشکایتConsumer behaviorComplaintService FailureOffline EnvironmentOnline Environment