keyword Service Recovery / (12 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : کشفی، پرویز ؛ Writer : حسنقلی پوریاسوری، طهومرث ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1403، دوره چهاردهم - شماره 53 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 129 to 153 )
Keywords:بازار صنعتیشکست خدمات صنعتیرفتار مصرفکننده.بازیابی خدماتB2B MarketB2B service failureService RecoveryConsumer Behavior.
-
2.
Writer : شادمهری، علی ؛ Corresponding Author : مصلح، مریم ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 page(s) - From 93 to 107 )
Keywords:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریبازیابی خدماتمشترریCustomer serviceSatisfactionCustomer relationship managementService Recovery
-
3.
Writer : Ichsan Gaffar ؛ Suharyono ؛ Solimun ؛ Andriani Kusumawati ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (20 page(s) - From 1713 to 1732 )
Keywords:Service RecoveryService InnovationIndustrial Control Systems (ICS)Customer Satisfaction and Customer Loyalty
-
4.
Writer : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ هدایت زاده، حسام الدین ؛ علی پور، الهام ؛ Corresponding Author : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science (21 page(s) - From 183 to 203 )
Keywords:بوروکراسیرویگردانی مشتریترمیم خدماتاستراتژیهای ترمیم خدماتService recovery strategiesBureaucracyService Recoverycustomer churnمشتریرویگردانی مشتریمشتریانبانک
-
5.
Writer : Gaffar ؛ Suharyono ؛ Solimun ؛ Kusumawati، Andriani ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»August 2021, Volume 18 - Number 17 (19 page(s) - From 235 to 253 )
Keywords:crmcustomer satisfactioncustomer loyaltyICSService Recovery
-
6.
Corresponding Author : آندرواژ، لیلا ؛ Writer : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 148 to 168 )
Keywords:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانکBank customersPerceived justicecustomer satisfactionService Recovery
-
7.
Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛ Writer : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 57 to 76 )
Keywords:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریCustomer behaviourService FailureRecovery strategyService Recoveryبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
8.
Writer : Mirani، Wala ؛ Bemani Moghadam، Mohammad ؛ Corresponding Author : Heydarzadeh، Kambiz ؛
Journal:Journal of System Management»Summer 2019, Volume 5 - Number 3 Ranking A (Azad University/ISC (20 page(s) - From 49 to 68 )
Keywords:Service RecoveryPerceived justiceService FailureCustomers’ Secondary Satisfaction
-
9.
Corresponding Author : شمس، غزال ؛ Writer : دلوی، محمدرضا ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 Ranking A (Azad University (8 page(s) - From 53 to 60 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریبازیابی خدماتبهبود خدماتService RecoveryService improvementService Qualitycustomer satisfaction
-
10.
Corresponding Author : امیری، دکتر سروش ؛ Writer : رجائی، زهرا ؛
Journal:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»زمستان 1396 - شماره 41 Ranking B (Azad University/ISC (23 page(s) - From 61 to 83 )
Keywords:رئالیسمجامعه بین المللمکتب انگلیسیحقوق بین المللنظام بین المللPolicy MakingService RecoverySatisfaction of Touriststourist’s verbal communicationInternational position