فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : محمدی سرخه لیژهء، سیامک ؛ Writer : سرآبادانی، ابوالقاسم ؛ امیری، مقصود ؛ بیات ترک، امیر ؛
(15 page(s) - From 9 to 23 )
Keywords:اتومبیلانتقال دانش فنیخدمات پس از فروش خودروسایر تجهیزات حملونقلقطعات و تجهیزات مرتبطشرکت ایساکوTransfer of Technical KnowledgeCar AfterISACO Companysales service
-
Corresponding Author : دباغ، رحیم ؛ Writer : سلطان محمدی، محمد ؛
(15 page(s) - From 25 to 39 )
Keywords:صنایع غذاییتولید پایداربرنامه ریزی ترجیحات فازیFuzzy Preference PlanningSustainable productionFood Industry
-
Writer : خوش کام، فاطمه ؛ عباسی، مهدی ؛
(17 page(s) - From 41 to 57 )
Keywords:استراتژی اقیانوس آبینیروهای رقابتی پورترتاپسیس گروهیبازار بیرقیبنوآوری در ارزشGroup TOPSIS MethodUncontested Market spaceBlue Ocean StrategyValue innovationPorter Competitive Forces
-
Writer : کفاش بازاری، علی اکبر ؛ غلامرضایی، داوود ؛
(14 page(s) - From 59 to 72 )
Keywords:شکاف استراتژیکسند چشم انداز بتن 1404شرکت سیمان تهرانStrategy GapOverlook Document of Concrete 1404Tehran Cement Company
-
Corresponding Author : زارعی محمودآبادی، محمد ؛ Writer : ضیایی بیده، مهلا ؛
(18 page(s) - From 73 to 90 )
Keywords:منطق فازیروش ویکورکیفیت محصولتحلیل تصمیم گیری چندمعیاره (MCDA)Multiple Criteria Decision Analysis (MCDA)VIKOR methodproduct qualityfuzzy logic
-
Writer : میاندوآبچی، الناز ؛ آقاجانی، زهرا ؛
(12 page(s) - From 91 to 102 )
Keywords:محصولات کشاورزیمطالعه تطبیقیامنیت غذاییذخایر راهبردیمواد غذایی اساسیStrategic ReservesStaple FoodsComparative studyfood securityagricultural products
-
Writer : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
(24 page(s) - From 103 to 126 )
Keywords:کسبوکار کوچک و متوسطکیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردSmall and Medium BusinessService Qualitycustomer satisfactionBanking servicesPerformance Analysis
-
Writer : چراغ سحر، رسول ؛ موسوی، نجم الدین ؛ میرگوشه، سید نجم الدین ؛ Corresponding Author : پیرزاد، علی ؛
(19 page(s) - From 127 to 145 )
Keywords:آمیختههای بازاریابی خدماتفروش نام تجاریفرایند تحلیل بکهای فازی (FANP)بازاریابی خیرخواهانهService Marketing MixFuzzy Analysis Network Process (FANP)Charitable MarketingThe Sale of Brand Name