-
1.
Writer : ناظمی، آسیه ؛ سیدامیری، نادر ؛ Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 Ranking: ب/ISC (11 page(s) - From 712 to 722 )
Keywords:چارچوب مفهومیاکوسیستم خدماتمرور کتابشناختینرمافزار بیب اکسلservice ecosystembibliometric reviewBiboxel softwareConceptual Frameworkپژوهشارایه
-
2.
Corresponding Author : رضوانی، مهران ؛ Writer : سیدامیری، نادر ؛ میرزایی، بهنام ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 Ranking: ب/ISC (28 page(s) - From 211 to 238 )
Keywords:بازاریابی کلامی الکترونیکاستارتاپ های گردشگرینوآوری فرایند خدماتنوآوری سیستم های فناورانهخلق ارزش مشترکupsValue cocreationEWOM marketingTourism startService process innovationTechnological system innovation
-
3.
Writer : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ Corresponding Author : سیدامیری، نادر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 Ranking: ب/ISC (27 page(s) - From 110 to 136 )
Keywords:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینMulti-sensory marketingAdvertising effectivenessAttitude to advertisingOnline Retailتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
4.
Writer : سیدامیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 Ranking: ب/ISC (16 page(s) - From 59 to 74 )
Keywords:بازارگراییمزیّت رقابتیشایستگی تجاریسازی فناوریمزیّت هزینهمزیّت تمایز
-
5.
Corresponding Author : سیدامیری، نادر ؛ Writer : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking: ب/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:بیناییبازاریابی حسیبویاییرنگ پسزمینهتصویرسازی رایحهتجربۀ حسیScent ImageryAffective ExperienceBackground colorOlfactionsensory marketingvisionرایحهحسیرنگتصویرسازی
-
6.
Writer : فتوت شاهمرس، محمد ؛ سیدامیری، نادر ؛ نوبری، نیلوفر ؛ Corresponding Author : مبینی دهکردی، علی ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»تابستان 1403 - شماره 64 Ranking: ب/ISC (22 page(s) - From 242 to 263 )
Keywords:اعتمادخردهفروشیخلق مشترک ارزشپلتفرم دیجیتالتئوری کیفیت رابطهRelationship quality theoryValue co-creationdigital platformTrustretail
-
7.
Writer : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ Corresponding Author : سیدامیری، نادر ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 Ranking: ب/ISC (16 page(s) - From 143 to 158 )
Keywords:قیمتگذاریبازاریابی عصبیرفتار خرید مصرفکنندهمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)Marketing StimuliModel (Mannequin)Neuromarketing.AnalyticsConsumer purchase behaviorPricing