-
1.
Writer : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords:فراترکیببازی وارسازیمدیریت تجربه مشترینسل وای (Y)customer experience managementgeneration YMeta synthesisGamification
-
2.
Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛ Writer : وهاب زاده منشی، شادان ؛ سلیمانی بشلی، علی ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛
Journal:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1402 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 243 to 270 )
Keywords:کسب مزیت رقابتی پایدارصنعت بانکداریبانکداری شرکتیobtaining sustainable competitive advantage, corporate banking, banking industry
-
3.
Writer : حاجی صفارکرمانی، ثنا ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 139 to 154 )
Keywords:بیمهرضایتاعتمادوفاداریهزینه تغییر
-
4.
Writer : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ Corresponding Author : وهاب زاده منشی، شادان ؛
Journal:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 85 to 106 )
Keywords:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریcustomer interactionDigital marketingSocial Responsibilitygrounded theoryبازارمسئولیتمشتریانشناسایی
-
5.
Writer : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ Corresponding Author : وهاب زاده منشی، شادان ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 110 to 120 )
Keywords:رقابتپذیرینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریcustomer interactionDigital marketingCompetitivenessgrounded theoryمدلکارآفرینی
-
6.
Writer : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 92 to 100 )
Keywords:برندسازیبازاریابی اجتماعیرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای آنلاینgrounded theory. online storessocial mediaBrandingSocial marketing