-
1.
Writer : میرکی، محمود ؛ اسماعیلی، نرگس ؛ Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 199 to 215 )
Keywords:دلبستگی عاطفی به برندرفتار مصرف کنندگانارتباطات بازاریابی یکپارچهIntegrated Marketing CommunicationConsumer behaviorBrand Engagement
-
2.
Corresponding Author : کیخا، دکتر عالمه ؛ Writer : نوری دلاور، محسن ؛ کیخا، حسن ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1398 - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 282 to 304 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریبانک های خصوصیشهر زاهدانارتباطات بازاریابی یکپارچهIntegrated marketing communicationsPrivate BanksZahedan CityCustomer relationship management
-
3.
Writer : ایزدپرست، لیلا ؛ اسماعیلی، محمدرضا ؛ منوچهری، جاسم ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 11 to 20 )
Keywords:کتاب ورزشیرفتار خرید مصرف کنندهارتباطات بازاریابی یکپارچهIntegrated marketing communicationsConsumer shopping behaviorSports Books
-
4.
Writer : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حیدری، سید عباس ؛ Corresponding Author : نوربخش، سید کامران ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 133 to 157 )
Keywords:تبلیغاتصنعت بانکداریبازارگراییبرندگراییارتباطات بازاریابی یکپارچهIntegrated marketing communicationsbrand orientationbanking industryAdvertisingmarket orientation
-
5.
Corresponding Author : رمضانی، آویسا ؛ Writer : حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛
Journal:مدیریت ورزشی»بهار 1400 - شماره 52 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 47 to 66 )
Keywords:پرسشنامهفوتبالروانسنجیلیگ حرفهایارتباطات بازاریابی یکپارچهIntegrated marketing communicationsQuestionnaire.Professional LeaguePsychometricFootball
-
6.
Writer : پیمان فر، رادین ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ پیله وری، نازنین ؛ Corresponding Author : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1402 - شماره 21 Ranking ب (Ministry of Science (18 page(s) - From 161 to 178 )
Keywords:صنعت خودروراهبردهاارتباطات بازاریابی یکپارچهتغییر انگارهپیامدهاStrategiesIntegrated marketing communicationschanging the paradigmconsequencesautomotive industry