پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science)
-
واکاوی پدیدارشناسانه نقش اتاق تعویض لباس مراکز خرید در به یادآوری تجارب خرید
Writer : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده هنزايی، کامبیز ؛
(23 page(s) - From 1 to 23 )
Keywords: اتاق پرو واکنش های هیجانی و رفتاری ارزیابی مشتری تجربه مشتری customer experience Fitting Room Type Emotional and Behavioral Responses Customer Evaluation
-
بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند
Writer : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ Corresponding Author : یاراحمدی، فتانه ؛
(24 page(s) - From 24 to 47 )
Keywords: اعتماد برند بشارت برند جامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی Social Network Based Brand Communities Brand Trust Brand evangelism
-
شناسایی و استخراج عوامل موثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب
Writer : جاویدی کرمانی نژاد، مهری ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ Corresponding Author : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛
(26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords: محیط زیست فراترکیب مصرف کننده سبز رفتار خرید سبز environment Green Consumer Meta synthesis Green purchase behavior
-
بخشبندی بازار مشتریان بیمههای عمر با استفاد از شبکه عصبی
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
(15 page(s) - From 74 to 88 )
Keywords: شبکه عصبی بیمه عمر بخش بندی بازار Neural Network Life insurance market segmentation
-
رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند: از نوستالژی تا عشق به برند
Writer : حاجی بابایی، حسین ؛ Corresponding Author : قبادی لموکی، تحفه ؛
(16 page(s) - From 89 to 104 )
Keywords: اعتماد به برند عشق به برند ترجیح مشتری نوستالژی فراخوانده شده Evoked nostalgia Brand Trust customer preference brand love
-
ارائۀ چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : عیسوی، هیرو ؛
(29 page(s) - From 105 to 133 )
Keywords: ادراک قیمت قوم های ایرانی تناسب قیمت با کیفیت آگاهی از ارزش فرهنگ culture quality Price Price Perception Quality price scheme Value consciousness
-
تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روشهای فرآیند تحلیل شبکهای و تاپسیس در صنعت هتلداری
Corresponding Author : وفايی، فرهاد ؛ Writer : نصیری، سمیه ؛
(22 page(s) - From 134 to 155 )
Keywords: استراتژی بازاریابی منابع و قابلیتهای بازاریابی مدیران هتل رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره marketing resources and capabilities manager's hotels MCDM approach Marketing Strategy
-
بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب با نقش تعدیل گر خوشحالی از ناراحتی دیگران
Writer : صالحی، نسیم ؛ حاتمی خبیری، خیدان ؛ Corresponding Author : ویسی، کورش ؛
(16 page(s) - From 156 to 171 )
Keywords: هویت هوادار خوشحالی از ناراحتی دیگران نگرش قبلی فوتبال Football previous attitude schadenfruede fan identity
-
بررسی تاب آوری نظام بانکی با تمرکز بر رفتار مصرف کنندگان تسهیلات و شاخصهای سلامت بانکی
Corresponding Author : ابریشمی، حمید ؛ Writer : سبحانی، حسن ؛ ماجد، وحید ؛ اقالوی اغمیونی، اکرم ؛
(27 page(s) - From 172 to 198 )
Keywords: نظام بانکی کفایت سرمایه تاب آوری شاخصهای سلامت بانکی (CAMEL) مصرفکننده تسهیلات Banking Health Indicators (CAMEL) Consumer Facility Banking System resilience capital adequacy
-
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان
Writer : میرکی، محمود ؛ اسماعیلی، نرگس ؛ Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛
(17 page(s) - From 199 to 215 )
Keywords: دلبستگی عاطفی به برند رفتار مصرف کنندگان ارتباطات بازاریابی یکپارچه Integrated Marketing Communication Consumer behavior Brand Engagement
-
تاثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر شبکههای اجتماعی با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد)
Corresponding Author : غیور، سید مرتضی ؛ Writer : رجوعی، مرتضی ؛ خوش اندام، عارف ؛ پورنگ، علی ؛
(19 page(s) - From 216 to 234 )
Keywords: احساسات نگرش شبکههای اجتماعی هیجانات مثبت و منفی تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه attitude social networks Feelings Positive Emotions Mobile Advertising Negative Emotions
-
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز
Writer : غفوریان شاگردی، امیر ؛ بهبودی، امید ؛ خانی صحرايی، سمانه ؛ Corresponding Author : عربشاهی، معصومه ؛
(19 page(s) - From 235 to 253 )
Keywords: خرید اخلاقی تصمیمگیری خرید محصولات پوستی سبز purchase Decision Making ethical buying green leather products