-
1.
Corresponding Author : گلشاهی، بهنام ؛ Writer : درستکار احمدی، ناهید ؛ صادقی، ناهید ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1399 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science (24 page(s) - From 167 to 190 )
Keywords:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکیآمادگی مشتریانارزش مشتریانفناوری های خودکاربری
-
2.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛
Journal:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science (20 page(s) - From 231 to 250 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریService Qualitycustomer satisfactionhotel industrycustomer loyaltyCustomer Trustمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
3.
Writer : رهبر، مریم ؛ عبدوی، فاطمه ؛
Journal:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 137 to 153 )
Keywords:رضایتکیفیت خدماتزمان انتظار
-
4.
Corresponding Author : سجاسی قیداری، حمدالله ؛ Writer : بذری کشتان، اسما ؛ قندهاری، الهام ؛
Journal:تحقیقات جغرافیایی»پاییز 1399 - شماره 138 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (7 page(s) - From 318 to 324 )
Keywords:گردشگری روستاییمناطق روستاییکیفیت خدماتشکاف خدماتروستاهای طرقبهService GapTorqobe VillagesRural areasrural tourismservices quality
-
5.
Corresponding Author : عزیزی، زهره ؛ Writer : مرادی، محمود ؛ زارع، امین ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1400، سال یازدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 109 to 126 )
Keywords:کتابخانههای دانشگاهیکیفیت خدماترضایتمندیاشتیاق به بازگشتسودمندی درکشدهWillingness to ReturnQuality of service providedSatisfactionperceived usefulnessAcademic libraries
-
6.
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای هواپیمایی با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه ترکیبی در شرایط فازی
Writer : تقیزاده یزدی، محمدرضا ؛ سبزعلی رضایی، سیما ؛ امامت، میر سید محمد محسن ؛ علیخانی، هنگامه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1397 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 135 to 164 )
Keywords:کیفیت خدماتفرآیند تحلیل سلسلهمراتبی فازیویکور فازیتصمیمگیری چندشاخصهشرکتهای هواپیمایی
-
7.
Corresponding Author : علیخان گرگانی، ابراهیم ؛ Writer : آقاجانی، حسن علی ؛ آقا احمدی، قربان علی ؛ گرجی پشتی، مرضیه ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1399، دوره هجدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 723 to 750 )
Keywords:کیفیت خدماتهوش فرهنگیفراترکیبپیشرانMeta synthesisDriverService QualityCultural intelligence
-
8.
Corresponding Author : ارشادی، محمد جواد ؛ Writer : مقدم، زهرا ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 24 to 45 )
Keywords:مطالعه موردیکیفیت خدماتوب کوالایکوالپایگاه گنجWeb qualE QualANPService QualityCase studyGanj Database
-
9.
Writer : شیرزور علی ابادی، زهرا ؛ کاری، مهدیه ؛
Journal:مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان»تابستان 1400 - شماره 60 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 87 to 110 )
Keywords:ادراکتصویر ذهنیکیفیت خدماتخریداثر اجتماعیخودبینیکالاهای تجملیmental imagesocial effectshoppingSelfishnessLuxury goodsPerception
-
10.
Corresponding Author : مرادی، مرتضی ؛ Writer : زندی پاک، رابعه ؛ قلیچ خانی، حدیثه ؛
Journal:تعاون و کشاورزی»بهار 1400 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (41 page(s) - From 1 to 41 )
Keywords:رضایت شغلیکیفیت خدماتعملکرد مالیتعاونی روستاییمشتری گراییمسئولیت اجتماعی شرکتیCorporate Social ResponsibilityRural CooperativescentricService QualityJob SatisfactionFinancial performancecustomer