-
1.
Corresponding Author : علیپور، وحیده ؛ Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 Ranking A+ (Azad University (17 page(s) - From 123 to 139 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطاتcommunication effectivenessperceivedCustomer Trustcustomer satisfaction
-
2.
Corresponding Author : موسوی جد، سید محمد ؛ Writer : شافعی، رضا ؛ شریفی، مریم ؛ محمدی، حیدر ؛
Journal:فضای گردشگری»تابستان 1397 - شماره 27 Ranking A+ (Azad University (20 page(s) - From 111 to 130 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریcustomer satisfactioncustomer loyaltyquality of service
-
3.
Writer : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 95 to 109 )
Keywords:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستانSocial customer relationship managementprivate bank of Khuzestan provinceCustomer commitmentFinancial performancecustomer satisfaction