چکیده:
این مقاله به بررسی تاثیر ابعاد فن بیان در مدیریت کسب و کار و فروش محصولات میپردازد. ابعاد فن بیان شامل عناصری
همچون سرعت. صداقت. قدرت صحبت کردن و اقناع است. فن بیان به توانایی انتقال افکارء احساسات و اطلاعات به شکلی
مناسب و مور اطلاق میشود. یک فرد با فن بیان قوی قادر به جذب توجه مخاطبین» انتقال پیامهای خود بهصورت روان و
مور و ایجاد ارتباط عمیقتر با مخاطبان خواهد بود. با فن بیان شما میتوانید پیام خود را بهیادماندنیتر کنید و تاثیر
قابلتوجهی بر ذهن دیگران بگذارید. اگر قصد رشد کسب و کار خود را دارید و میخواهید به یک فروشنده قدرتمند و ماهر
تبدیل شوید. لازم است بهدقت نسبت به نحوه تعامل و فن بیان در کسب و کار آگاهی کسب کنید. یکی از روشهای ایجاد
ارتباط مور با مشتریان در بازاریابی و تبلیغات. استفاده صحیح از کلام و فن بیان در تبلیغات میباشد. بازاریابی و تبلیغات
صحیح. کمک میکند تا احساس قابل قبولی از محصول در ذهن مشتری شکل بگیرد. بهطوریکه ذهنیت مشتری» پیش از
خرید و تجربه استفاده از آن محصول ترغیب میشود. روش تبلیغات تحولگرا نیز چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان را
توصیف میکند. با این تفاوت که از فن بیان طوری استفاده شود که تجربه مصرف محصول را زیبا جلوه دهد. روش پژوهش
توصیفی-کاربردی و جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی مدیران و کارکنان واحد بخش فروش یک شرکت محصولات
صنعتی است که بر اساس آمار این شرکت تعداد ۴۸ نفر میباشد که از این تعدادء ۲۰ نفر به شیوه نمونهگیری در دسترس
انتخاب شدند. نتایج پژوهش حاکی از وجود رابطه مستقیم بین موّلفههای سازمانی» تکنولوژی و مدیریت دانش از ابعاد مدیریت
ارتباط با مشتری با رضایتمندی مشتری و بهبود کسب و کار و فروش میباشد. همچنین نتایج این تحقیق نشان میدهد که
استفاده از ابعاد فن بیان مناسب در مدیریت کسب و کار و فروش محصولات. تاثیر قابلتوجهی بر بهبود عملکرد و افزایش
فروش دارد. بهعلاوهء نقش این ابعاد در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی نیز بسیار حائز اهمیت است. در نهایت.
پژوهش حاضر به این نتیجه رسیده است که توجه به ابعاد فن بیان در سطح سازمان و آموزش آن به کارکنان میتواند به
بهبود عملکرد کسب و کار و افزایش سودآوری منجر شود.
خلاصه ماشینی:
همچنين نتايج اين تحقيق نشان مي دهد که استفاده از ابعاد فن بيان مناسب در مديريت کسب و کار و فروش محصولات ، تأثير قابل توجهي بر بهبود عملکرد و افزايش فروش دارد.
تلاش براي به دست آوردن مهارت هاي تأثير فن بيان در فروش به طور قابل توجهي مي تواند به افزايش فروش و در نتيجه بهبود سودآوري کمک کند[٤] يکي از مهم ترين مباحث در فن بيان ، نحوه استفاده از صدا، چشم ها و بدن است .
يکي از عوامل کليدي در اين زمينه ، ابعاد فن بيان است که تأثير بسيار زيادي بر روند مديريت کسب و کار و فروش محصولات دارد.
اين مقاله به بررسي تأثير ابعاد فن بيان ، از جمله نحوه صحبت کردن ، استفاده از زبان بدن و صدا، در بهبود عملکرد و افزايش فروش محصولات مي پردازد.
نتايج حاصل از اين پژوهش نشان داده است که استفاده صحيح و مناسب از ابعاد فن بيان در مديريت کسب و کار و فروش محصولات ، تأثير قابل ملاحظه اي در بهبود عملکرد شرکت ها دارد.
Abstract This article examines the impact of the dimensions of expression in business management and product sales.
One of the methods of creating effective communication with customers in marketing and advertising is the correct use of words and expression techniques in advertising.
Also, the results of this research show that the use of appropriate expression techniques in business management and product sales has a significant effect on improving performance and increasing sales.