زمستان 1401 - شماره 129 رتبه ب (وزارت علوم)
-
مصرف موسیقی دختران نوجوان زیسته در بافت دینی؛ همه چیزخواری یا انتخاب گری؟
نویسنده مسئول : بیچرانلو، عبدالله ؛ نویسنده : خرمی شاد، زینب ؛
(21 صفحه - از 5 تا 25 )
کلیدواژه ها: دین مصرف موسیقی نوجوان دختران مصرف موسیقی دختران نوجوان جوانان پاپ فرهنگی
-
تدوین و رتبه بندی معیار ارزیابی مجریان تلویزیونی
نویسنده مسئول : خجیر، یوسف ؛ نویسنده : احمدی زاد، محبوب ؛ یوسفی سرخنی، میثم ؛
(25 صفحه - از 27 تا 51 )
کلیدواژه ها: رتبهبندی AHP معیار تحلیل مضمون مجری ارتباطات تلویزیون مجریان رسانه پژوهش مضمون حرفهای
-
پدیدۀ دیجیتال در صنعت موسیقی: چالش ها و فرصت ها
نویسنده مسئول : نورانی، محسن ؛
(14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها: رسانه ستاره سازی موسیقی دیجیتال موسیقی دیجیتال هنر صنعت اقتصاد رادیو رسانهها
-
بررسی مصرف رسانهای دانشجویان دانشگاههای تهران و رابطۀ آن با باستانگرایی
نویسنده : رضائیان، مجید ؛ نویسنده مسئول : غیاثوند، آرزو ؛
(21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها: باستانگرایی رسانههای جمعی مصرف رسانهای رسانة اجتماعی رسانهها دانشجویان مصرف اسلام مطبوعات
-
بررسی تأثیر الگوی استفاده از رسانههای جمعی بر سبک زندگی سالم
نویسنده مسئول : آقایاری هیر، توکل ؛ نویسنده : داداشی، رویا ؛
(23 صفحه - از 89 تا 111 )
کلیدواژه ها: رسانه های جمعی سبک زندگی سالم الگوی استفاده از رسانه دانشآموزان استفاده از رسانه اولویت
-
نقش ارتباطات ورزشی در توسعۀ صنعت گردشگری ورزشی با نقش میانجی رسانههای اجتماعی در ایران
نویسنده : عبدالهی بهنمیری، سیده فاطمه ؛ نوروزی، علی ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
(21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها: توسعة مالی ارتباطات ورزشی رسانة اجتماعی گردشگری توسعة گردشگری ورزشی
-
امکان سنجی نقش وسایل ارتباط جمعی در پیشگیری یا تسهیل وقوع جرم
نویسنده مسئول : غلامی، محسن ؛
(19 صفحه - از 135 تا 153 )
کلیدواژه ها: رسانه های جمعی جرم و رسانه بازتاب جرایم کارکرد خبری بازنمایی جرم جرم رسانه اطلاعات وسایل ارتباطجمعی امنیت مخاطب اجتماعی کارکرد جامعه
-
بررسی مدلهای اتاقهای خبر سازمانهای رسانهای جهان به منظور طراحی مدل نوین اتاق خبر برای رسانههای داخلی
نویسنده : دلیری، جواد ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ خانیکی، هادی ؛ نویسنده مسئول : سلطانی فر، محمد ؛
(25 صفحه - از 155 تا 179 )
کلیدواژه ها: روزنامهنگاری مدیریت رسانه دیجیتالی شدن اتاق خبر رسانه ارتباطات کدگذاری اطلاعات فناوری
-
تدوین الگوی مطلوب پدافند غیرعامل رسانهای در ایران
نویسنده مسئول : محمدی، علیرضا ؛ نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛
(22 صفحه - از 181 تا 202 )
کلیدواژه ها: پدافند غیرعامل جنگ رسانهای جنگ نرم دادهبنیاد رسانهای کدگذاری جنگ عملیات روانی
-
ارائۀ مدل توسعۀ عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
نویسنده : رضوانی، مجتبی ؛ باقرزاده، محمدرضا ؛ فلاح، علی ؛ نویسنده مسئول : متانی، مهرداد ؛
(23 صفحه - از 203 تا 225 )
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک سازمان تامین اجتماعی روابط عمومی توسعۀ عملکرد سازمان استراتژی کد کدگذاری کارکنان اطلاعات
-
بررسی رابطۀ بین استفاده از اینستاگرام با تغییرات فرهنگی دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان)
نویسنده : براتی، محمدجواد ؛ نویسنده مسئول : عطریان، نرگس ؛
(22 صفحه - از 227 تا 248 )
کلیدواژه ها: فرهنگ شبکههای اجتماعی تغییرهای فرهنگی اینستاگرام شبکة اجتماعی اینستاگرام دانشجویان اجتماعی ضریب همبستگی پیرسون
-
بررسی نحوۀ پوشش اخبار جعلی در حوزۀ سینما و موسیقی در هشت رسانۀ ایران
نویسنده : آذرخیل، محبوبه ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : نصراللهی کاسمانی، اکبر ؛
(22 صفحه - از 249 تا 270 )
کلیدواژه ها: سینما موسیقی پوشش خبری اخبار جعلی اطلاعات
-
راهبردهای ارتقای شفافیت در رسانههای ایران
نویسنده : زمانی، عباس ؛ اسماعیلی، رضا ؛ نویسنده مسئول : تقی پور، فائزه ؛
(22 صفحه - از 271 تا 292 )
کلیدواژه ها: شفافیت آزادی بیان آزادی اطلاعات نظام رسانه شفافیت رسانه ای رسانهای اطلاعات راهبردهای سازمانها مدیران حقوق