موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 18 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 18 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 6 |
علمی-پژوهشی 5 |
ب 4 |
-
1.
نویسنده : Motlagh، Roya Aghaee ؛ Karami، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Nemati، Majid ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2024, Volume 16 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 135 تا 160 )
کلیدواژه ها:distributed leadershipTeacher Agencyteacher professional learning
-
2.
نویسنده : Alinejad، Zahra ؛ Nemati، Majid ؛ Ghaemi، Farid ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2024, Volume 43 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 133 تا 167 )
کلیدواژه ها:reflective teachingcritical thinking dispositionsEFL teacherMixed-Methods Approach
-
3.
نویسنده مسئول : Hamzelou، Zohre ؛ نویسنده : Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Nemati، Majid ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2022, Volume 41 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 57 تا 87 )
کلیدواژه ها:Alternative Assessmentformative feedbackLearning-Oriented AssessmentIELTS writingFeed-Forward Technique
-
4.
نویسنده : Azizi، Masoud ؛ Nemati، Majid ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2022، Volume 11 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 121 تا 142 )
کلیدواژه ها:WritingAssessmentfocused feedbackSubordinationDraft-Specific Scoring (DSS)
-
5.
نویسنده : Nemati، Majid ؛ Dashtestani، Seyed Reza ؛ Izadi، Ahmad ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2022-Volume 9, Nuber 3 رتبه الف/ISC (28 صفحه - از 131 تا 158 )
کلیدواژه ها:Classroom Interactional Competence (CIC)Effective Use of GesturesIncreased Awareness of UTPMaximizing Interactional SpaceTeachers’ Beliefs and Practices
-
6.
نویسنده مسئول : Alinejad، Zahra ؛ نویسنده : Nemati، Majid ؛ Ghaemi، Navid ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2021, Volume 10 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 18 تا 35 )
کلیدواژه ها:critical thinkingTeacher Education ProgramTeacher Educationteacher burnoutTeacher development
-
7.
نویسنده : Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Nemati، Majid ؛ نویسنده مسئول : Karimpour، Sedigheh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2021-Volume 8, Nuber 3 رتبه الف/ISC (20 صفحه - از 187 تا 206 )
کلیدواژه ها:genre-based instructionExplicit Genre-Based InstructionImplicit Genre-Based InstructionCase-Report Genre
-
8.
نویسنده : Nemati، Majid ؛ Birjandi، Praviz ؛ Izadpanah، Siros ؛ نویسنده مسئول : Ghafoori، Mehran ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2021 - Number 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 201 تا 216 )
کلیدواژه ها:peerwriting strategiesselfand Teacher Assessment
-
9.
نویسنده مسئول : Yousefi، Valiollah ؛ نویسنده : Nemati، Majid ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summe 2020, Volume 7 - Number 3 رتبه الف/ISC (23 صفحه - از 71 تا 93 )
کلیدواژه ها:Essay Writingsocial strategiesmetasocial strategiesstrategic self-regulation (S2R)writing strategies-based instruction (WSBI)
-
10.
نویسنده مسئول : Ghasemzadeh، Sarah ؛ نویسنده : Nemati، Majid ؛ Fathi، Jalil ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersburnoutSelf-efficacyStructural equation modelingKeywords: English for teacher reflection