Summer 2022, Volume 41 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : Afhami، Malihe ؛ نویسنده مسئول : Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:English sentence comprehensionExplicit syntactic markers (ESMs)Comprehension difficultyComprehension time and accuracy
-
نویسنده : Ghanbaran، Samira ؛ Shahnazari، Mohammadtaghi ؛ نویسنده مسئول : Ketabi، Saeed ؛
(29 صفحه - از 27 تا 55 )
کلیدواژه ها:Flow barrierstask modalityThe COVID-19 pandemic
-
نویسنده مسئول : Hamzelou، Zohre ؛ نویسنده : Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Nemati، Majid ؛
(31 صفحه - از 57 تا 87 )
کلیدواژه ها:Alternative Assessmentformative feedbackLearning-Oriented AssessmentIELTS writingFeed-Forward Technique
-
نویسنده مسئول : Mashhadi، Amir ؛ نویسنده : Dehghani، Hoora ؛
(27 صفحه - از 89 تا 115 )
کلیدواژه ها:Language Assessment LiteracyTeaching experienceTeacher collaborationInservice EFL Teachersspeaking assessment training
-
نویسنده مسئول : Shahini، Gholamhossein ؛ نویسنده : Khosravian، Elham ؛
(37 صفحه - از 117 تا 153 )
کلیدواژه ها:EFLcritical thinkingCreative Thinkingreflective thinkingPhilosophical Thinking
-
نویسنده : Shirazifard، Haniyeh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam Reza ؛
(41 صفحه - از 155 تا 195 )
کلیدواژه ها:Task-Based Language TeachingSpeaking SkillCollaborative dialogue