December 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Shirazizadeh، Mohsen ؛ نویسنده : Tajik، Leila ؛ Amanzadeh، Hanieh ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersStressReflectionresilience
-
نویسنده مسئول : Ghasemzadeh، Sarah ؛ نویسنده : Nemati، Majid ؛ Fathi، Jalil ؛
(26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersburnoutSelf-efficacyStructural equation modelingKeywords: English for teacher reflection
-
نویسنده : Ebrahimi، Bahman ؛ نویسنده مسئول : Weisi، Hiwa ؛
(32 صفحه - از 51 تا 82 )
کلیدواژه ها:Genre AnalysisIntroductionresearch articlesComputer Science
-
نویسنده : Taheri، Maryam ؛ نویسنده مسئول : Mashhadi Heidar، Davood ؛
(25 صفحه - از 83 تا 107 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityEFL learnersPortfolio assessmenthigh/low self-regulation
-
نویسنده مسئول : Alijanian، Farzad ؛ نویسنده : Mobini، Fariba ؛ Ghasemi، Parisa ؛
(27 صفحه - از 109 تا 135 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersL2 vocabulary knowledgeIntercultural SensitivityL2 proficiency level
-
نویسنده : Agheshteh، Hessam ؛
(26 صفحه - از 137 تا 162 )
کلیدواژه ها:PolitenessMitigationsupervision and supervisory discourse
-
نویسنده مسئول : Ziaei، Sima ؛ نویسنده : Ghonsooly، Behzad ؛ Ghabanchi، Zargham ؛ Shahriari، Hesamoddin ؛
(23 صفحه - از 163 تا 185 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisBig-Five personality traits inventoryL2 writing SEM modelnarrative writing intelligencenarrative writing intelligence scale
-
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Kardoust، Amir ؛ Saeedian، Abdulbaset ؛
(25 صفحه - از 187 تا 211 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityEFL learnersVisual aidsscaffoldinggraphs
-
نویسنده مسئول : Mohseny، Ahmad ؛ نویسنده : Samadian، Sedigheh ؛
(30 صفحه - از 213 تا 242 )
کلیدواژه ها:cohesionCoherenceintermediate
-
نویسنده : Jamshidi، Saman ؛ Hassanzadeh، Mohammad ؛ Dehqan، Mahmood ؛ نویسنده مسئول : Rezaei، Saeed ؛
(31 صفحه - از 243 تا 273 )
کلیدواژه ها:questionnaireAcademic writingAuthorial Identity
-
نویسنده : Zarei، Abbas Ali ؛ Kavyari Roustai، Fateme ؛
(31 صفحه - از 305 تا 335 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionrapThievesreading self-efficacyPALS