موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 16 |
مدیریت 10 |
میان رشته ای 9 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 4 |
علوم اجتماعی 3 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
اخلاق 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 47 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 18 |
ب 6 |
الف 6 |
A 3 |
A+ 2 |
علمی-ترویجی 2 |
ج 2 |
د 1 |
-
1.
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی
نویسنده : یزدی جوشقانی، مصطفی ؛ محمدی، مهدی ؛ ترک زاده، جعفر ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، قاسم ؛
مجله : مدیریت برند » زمستان 1401 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 65 تا 110 )
کلیدواژه ها: دانشگاه آموزش عالی برندسازی دانشگاهی فراترکیب نظریهساز هـا بـا برندســازی هــا بــا برندســازی دانشــگاه
-
2.
چالشها و پیامدهای بینالمللی شدن برنامههای درسی آموزش عالی از منظر دانشجویان (مورد مطالعه: دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز)
نویسنده مسئول : سلیمی، قاسم ؛ نویسنده : مرزوقی، رحمت اله ؛ بازی، حجت الله ؛
مجله : نامه آموزش عالی » پاییز 1401 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها: پیامد چالش بین المللی شدن آموزش عالی بین المللیشدن برنامه درسی
-
3.
کاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی
نویسنده : براردخت، حوریه ؛ سلیمی، قاسم ؛ نویسنده مسئول : عباس پور، جواد ؛
مجله : کتابداری و اطلاع رسانی » بهار 1401 - شماره 97 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 171 تا 192 )
کلیدواژه ها: مستندسازی اعضای هیات علمی پیشکسوت ایدههای پژوهشی کاوش تجربیات نظریه دادهبنیاد ایدهها دانش اطلاعات اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز
-
4.
کاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای
نویسنده مسئول : سپهی، محسن ؛ نویسنده : سلیمی، قاسم ؛ محمدی، مهدی ؛ جهانی، جعفر ؛ سهراب پور، وحید ؛
مجله : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی » فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 3 تا 16 )
کلیدواژه ها: علوم رفتاری تجاری سازی دانش ظرفیت سازی میان رشته ای
-
5.
بایستههای عضو هیئت علمی اخلاق مدار در دانشگاه علوم پزشکی: مطالعه فراترکیب
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ شفیعی سروستانی، مریم ؛ سلیمی، قاسم ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ میرغفاری، فاطمه ؛ صیدی، مریم ؛
مجله : توسعه آموزش جندی شاپور اهواز » زمستان1400، دوره دوازدهم - شماره 4 (16 صفحه - از 1057 تا 1072 )
کلیدواژه ها: اخلاق دانشگاه علوم پزشکی عضو هیات علمی
-
6.
طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
نویسنده : جهانی، جعفر ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ سلیمی، قاسم ؛ قطبدین، حمزه ؛ نویسنده مسئول : محمدی، مهدی ؛
مجله : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی » مهر و آبان 1400 - شماره 50 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی طراحی مقیاس رهبری فضیلت محور
-
7.
الزامات آزمونهای برخط در نظام آموزش پزشکی ویژه دوران همهگیری کرونا: ارائه چارچوبی مفهومی
نویسنده مسئول : محمدی، مهدی ؛ نویسنده : میرغفاری، فاطمه ؛ صیدی، مریم ؛ طاهری، فروزان ؛ سلیمی، قاسم ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ معارف، پریسا ؛
مجله : توسعه آموزش جندی شاپور اهواز » پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 (16 صفحه - از 751 تا 766 )
کلیدواژه ها: آزمون آموزش پزشکی الزامات آزمونهای برخط چارچوبی مفهومی
-
8.
چالشهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دوران پیش و پس از شیوع ویروس کرونا: پژوهشی کیفی
نویسنده مسئول : سلیمی، قاسم ؛ نویسنده : محمدی، مهدی ؛ صفری، مریم ؛ میرغفاری، فاطمه ؛ روستا، فائزه ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ معارف، پریسا ؛
مجله : توسعه آموزش جندی شاپور اهواز » تابستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 2 (17 صفحه - از 454 تا 470 )
کلیدواژه ها: پژوهش دانشجو تحصیلات تکمیلی چالش ویروس کرونا
-
9.
واکاوی تیم های مجازی پژوهشی در نظام آموزش عالی کشور: مطالعه موردی کیفی
نویسنده : سلیمی، قاسم ؛ صفوی، علی اکبر ؛ محمدی، مهدی ؛ شفیعی سروستانی، مریم ؛ نویسنده مسئول : نظری، الناز ؛
مجله : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی » بهمن و اسفند 1399 - شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها: دانش آفرینی تــیم هــای مجــازی تیم های مجازی پژوهشی
-
10.
الگوها و رفتارهای اشتراک دانش پژوهشگران در شبکه های اجتماعی علمی:موردکاوی سیستم پرسش و پاسخ در شبکه علمی ریسرچ گیت
نویسنده مسئول : ابراهیمی، سعیده ؛ نویسنده : زارع، هانیه ؛ سلیمی، قاسم ؛ انبارکی، سحر ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » بهار 1399 - شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم (15 صفحه - از 56 تا 70 )
کلیدواژه ها: رفتار اشتراک دانش ریسرچ گیت سیستم پرسش و پاسخ شبکه اجتماعی علمی پیوسته دانش مشهود و نامشهود.