مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه زبان پژوهی 3 |
نشریه مطالعات زبان و ترجمه 2 |
نشریه جستارهای زبانی 1 |
نشریه Teaching English as a Second Language Quarterly 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
الف 1 |
-
1.
مقایسۀ وابستگی به فرهنگ بومی در دانشجویان زبان انگلیسی و زبانآموزان مؤسسه
نویسنده : حسن زاده، صبا ؛ پارسائیان، سیده فهیمه ؛ نویسنده مسئول : ستودهنما، الهه ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » زمستان 1399 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 135 تا 164 )
کلیدواژه ها: فرهنگ انگلیسی بهعنوان زبان خارجی جدایی فرهنگی وابستگی به فرهنگ بومی
-
2.
بررسی هویت پژوهش گر در مقالات زبان شناسی کاربردی با روش شناسی ترکیبی
نویسنده : رحیم پور، سپیده ؛ ستوده نما، الهه ؛ دبیرمقدم، محمد ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » پاییز 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها: تحلیل گفتمان انتقادی زبان شناسی کاربردی هویـت پـژوهش گـر مقـالات پژوهشی با روش شناسی ترکیبی پژوهش زبان پـژوهش ابزار پژوهش گران ابـزار
-
3.
دیدگاههای زبانآموزان در مورد مفهوم فرهنگ و بازتاب آن در آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان ایرانی
نویسنده : مهران، پریسا ؛ ستوده نما، الهه ؛ مرندی، سیده سوسن ؛
مجله : زبان پژوهی » زمستان 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 143 تا 174 )
کلیدواژه ها: فرهنگ تدریس فرهنگ یادگیری فرهنگ عقاید زبانآموزان زبانآموزان زبان زبـان آموزش زبان انگلیسی زبـان آمـوزان زبان آمـوزان ایرانـی زبـان انگلیسـی
-
4.
تأثیر آموزش واژه از طریق گروهواژههای متضاد و فاقد ارتباط معنایی بر یادگیری فراگیران زبان انگلیسی با لحاظ کردن سطح مهارت زبانی و جنسیت
نویسنده : ستوده نما، الهه ؛ مرسلی، ناهید ؛
مجله : جستارهای زبانی » فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها: جنسیت گروهواژههای متضاد گروهواژههای فاقد ارتباط معنایی سطح مهارت زبانی گروهواژه واژهها فراگیران
-
5.
رابطۀ منبع کنترل، اضطراب امتحان و جنسیت با عملکرد شنیداری در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
نویسنده : ستوده نما، الهه ؛ حسینی اطاقسرایی، سیده سمیه ؛
مجله : زبان پژوهی » پاییز 1393 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها: اضطراب امتحان جنسیت منبع کنترل مهارت شنیداری در زبان انگلیسی دانشجویان مهارت شنیداری اضـطراب
-
6.
Effect of Gender – Oriented Content Familiarity and Test Type on Reading Comprehension
نویسنده : ستوده نما، الهه ؛ اسدیان، مرجان ؛
مجله : Teaching English as a Second Language Quarterly » Summer 2011, Volume 3 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 155 تا 178 )
کلیدواژه ها: gender oriented texts content familiarity and reading comprehension test type and reading comprehension
-
7.
ارتباط میان انگیزه، آگاهی فراشناختی از راهبردها و مهارت شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
نویسنده : ستوده نما، الهه ؛ تقی پور، فاطمه ؛
مجله : زبان پژوهی » بهار و تابستان 1389 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها: راهبردهای یادگیری انگیزه آگاهی فراشناختی مهارت شنیداری فعل معین زبان زبان فارسی مدل مفهوم روابط فرضیۀ فعل معین دوجزئی مجهول