مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه رسانه و فرهنگ 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه Journal of Information Technology Management 1 |
نشریه اقتصاد و تجارت نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 2 |
-
1.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 3 تا 28 )
کلیدواژه ها:پیامدهاابعادرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندپیشزمینهها
-
2.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 53 تا 81 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
-
3.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 125 تا 144 )
کلیدواژه ها:آنتروپی شانونشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیک
-
4.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ وحدت زاد، محمدحسین ؛ محمودی آذر، میثم ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدل یابی معادلات ساختاریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد آنلاین
-
5.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛ محمدی، ابراهیم ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریشرکت کارگزاریاعتماد برخطکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریاطلاعاتاعتماد