حسنقلی پور یاسوری، طهمورث/ 121 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 93 |
اقتصاد 10 |
علوم اجتماعی 6 |
میان رشته ای 2 |
اخلاق 2 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
هنر و معماری 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
تاریخ 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 121 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 55 |
ب 32 |
الف 6 |
علمی-ترویجی 2 |
د 2 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : برومیده، علی اکبر ؛ نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1403 - شماره 20 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 140 تا 156 )
کلیدواژه ها:تحقیقات بازاریابیاریبیمدلسازی ساختاریافراد کلیدی مطلعخطاهای پژوهشی
-
2.
نویسنده : ملکی زاده، حامد ؛ حقیقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجله:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»زمستان 1403 - شماره 10 (15 صفحه - از 264 تا 278 )
کلیدواژه ها:شرکت دانش بنیانشرکت های دانش بنیان - الگوی سیستم کنترل تعاملی
-
3.
نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ محمدزاده ونستان، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : نصرتپناه، رسول ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1403 - شماره 18 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 200 تا 222 )
کلیدواژه ها:اعتمادقصد خریدنگرش مطلوبسواد بیمهایمزایا و ریسک درک شده
-
4.
نویسنده : سیاری، سروش ؛ حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 7 (14 صفحه - از 88 تا 101 )
کلیدواژه ها:ایرانتحلیل کیفیکسبوکارهای نوپاپراپتکمدل هک رشدهک رشد
-
5.
نویسنده مسئول : اسدالله دهکردی، الهه ؛ نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ نویدی، علی ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1403 - شماره 18 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 81 تا 96 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکقصد خرید مجددقصد خریدقصد خرید مجدد آنلاین
-
6.
نویسنده مسئول : العیدانی، اسامه ؛ نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1403، دوره بیست و هشتم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 185 تا 210 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندکیفیت ادراکشدهشرکتهای مخابراتیمحرکهای ارزش ویژه برند
-
7.
نویسنده : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (41 صفحه - از 60 تا 100 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتالدیجیتالمشتریقابلیتفناوریمشتریانمصاحبههامدل
-
8.
نویسنده : قدم زن جلالی، اصغر ؛ قلی زاده، محمدحسن ؛ سید جوادین، سید رضا ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 ، ب (وزارت علوم (23 صفحه - از 175 تا 197 )
کلیدواژه ها:سرمایه گذاریاستراتژیکسب وکارارزهای دیجیتالمدیریت استراتژی هلدینگ هامدلکسب و کار
-
9.
نویسنده : قدم زن جلالی، اصغر ؛ قلی زاده، محمدحسن ؛ سید جوادین، سید رضا ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1402 - شماره 15 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:مدیریت استراتژیککسب و کارارزهای دیجیتالهلدینگهای سرمایه گذاری
-
10.
نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛ ریاحی، حامد ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:پژوهشهای برنامه و توسعه»پاییز 1402 - شماره 15 ، ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 45 تا 78 )
کلیدواژه ها:برنامهریزیقاچاق کالامدیریت بحرانارتباطات بازاریابی یکپارچهخروج نظاممند