مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامه بیمه 1 |
نشریه مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : اکرمی، احمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1382 - شماره 71 ISC (10 صفحه - از 137 تا 146 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرضایت مشتریعوامل هشتگانه کیفیت خدمات داخلیوظایف سازمانیقابلیت خدمتکارکنانکیفیت خدمات داخلیمدیران
-
2.
نویسنده : اکرمی، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 273 تا 292 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت