Tavassoli، Kobra/ 18 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 18 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 16 |
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 5 |
ب 4 |
علمی-ترویجی 2 |
د 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Sabadoust، Giti ؛ Famil Khalili، Gholamhassan ؛ نویسنده مسئول : Tavassoli، Kobra ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2025, Volume 12 - Number 1 ISC (27 صفحه - از 57 تا 83 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersqualityQuality AssuranceProfessional Knowledgeteachers’ quality assurance
-
2.
نویسنده مسئول : Tavassoli، Kobra ؛ نویسنده : Rahmatollahi، Maryam ؛
مجله:Language Horizons»Spring 2024, Volume 8 - Number 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 33 تا 61 )
کلیدواژه ها:ComputerHigherAsynchronousSynchronousLowerassisted dynamic assessment (CADA)order writing skills
-
3.
نویسنده مسئول : Nikmard، Fateme ؛ نویسنده : Tavassoli، Kobra ؛
مجله:Language Horizons»Spring 2023, Volume 7 - Number 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:Verbal protocolRatertest lengthMental Processeswriting test
-
4.
نویسنده : Seyed، Farzaneh Sadat ؛ Tavassoli، Kobra ؛
مجله:Journal of English Language and litreature Teaching»March 2023 - Number 1 (16 صفحه - از 84 تا 99 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningEFL Learnervocabulary retentiononline classlearning-oriented assessment (LOA)
-
5.
نویسنده : Tahan Shizari، Parisa ؛ Pourdana، Natasha ؛ Tavassoli، Kobra ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2022, Volume 12 - Number 3 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها:PerceptionTeacher EffectivenessKARDSModular Instruction
-
6.
نویسنده : Nikmard، Fateme ؛ نویسنده مسئول : Tavassoli، Kobra ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2021, Volume 24 - Number 2 ، د (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 135 تا 161 )
کلیدواژه ها:item difficultyitem discriminationguessingHigh Stakes TestThree parameter IRT model
-
7.
نویسنده : Zandi، Ghazaleh ؛ Tavassoli، Kobra ؛ Nikmard، Fateme ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 217 تا 252 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionDynamic AssessmentDiagnostic assessmentProductive-Response ItemsReceptive-Response ItemsEFLDADIA
-
8.
نویسنده : Zandi، Ghazaleh ؛ Nikmard، Fateme ؛ نویسنده مسئول : Tavassoli، Kobra ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3.1 ، الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 217 تا 252 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionDynamic AssessmentDiagnostic assessmentProductive-Response ItemsReceptive-Response Items
-
9.
نویسنده : Kazemi، Neda ؛ نویسنده مسئول : Tavassoli، Kobra ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2020 - Number 15 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 223 تا 241 )
کلیدواژه ها:AssessmentEFL learnersDynamic AssessmentSpeaking abilityDiagnostic assessment
-
10.
نویسنده : Tavassoli، Kobra ؛ Nikmard، Fateme ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2020, Volume 7 - Number 1 ، الف/ISC (26 صفحه - از 79 تا 104 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionAssessmentProductive tasksSelective tasksDiagnostic assessment