زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 10 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
ب 2 |
الف 2 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : پرهیزگار، محمدمهدی ؛ فخرالدین، فربد ؛ مشایخ، محمدرضا ؛ شاه نظری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1402- شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 155 تا 171 )
کلیدواژه ها:نوآوری محصولتجهیزات پزشکیعملکرد نوآوریقابلیت پویاتحلیل مضمون کاربردی
-
2.
نویسنده : فخرالدین، فربد ؛ مشایخ، محمد رضا ؛ شاه نظری، علی ؛ نویسنده مسئول : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 26 تا 45 )
کلیدواژه ها:سرمایه فکریعملکرد نوآوریقابلیت پیکربندی مجدد دیجیتالقابلیت پیکربندی مجدد چابکنظریه قابلیت های پویاعملکرد نوآوری محصولقابلیت
-
3.
نویسنده : حسینی چگنی، الهام ؛ مشایخی، محمدرضا ؛ شاه نظری، علی ؛ نویسنده مسئول : قربانی، علی ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1401 - شماره 41 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 165 تا 180 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیفراگیرسازی اپلیکشنهااپلیکشنهای بومی
-
4.
نویسنده مسئول : سلیمان پور، مسلم ؛ نویسنده : امینی، محمد تقی ؛ شیرمحمدی، یزدان ؛ شاه نظری، علی ؛
مجله:جغرافیا و توسعه ناحیهای»بهار و تابستان 1400 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 321 تا 350 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیمدل گردشگریبحرانهای پاندمیکگردشگری مجازی
-
5.
نویسنده : شاه نظری، علی ؛ فرجام، سعید ؛ میرمحمدعلی رودکی، تهمینه سادات ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1396 - شماره 21 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 101 تا 113 )
کلیدواژه ها:عدم قطعیتکارت امتیازی متوازنخدمات الکترونیکنقشه استراتژیسناریونگاری
-
6.
نویسنده : نادری، آزاده ؛ شاه نظری، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 147 تا 162 )
کلیدواژه ها:بیمهگذاربیمهگربیمه الکترونیکموانع رفتاریمبادله الکترونیکموانع ماهیتیموانع زمینهای
-
7.
نویسنده : شاه نظری، علی ؛ موزیری قیری، محمد ؛ نادری، آزاده ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1392 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 243 تا 256 )
کلیدواژه ها:مدل سازی معادلات ساختاریآميخته بازاريابیبازاريابیمدل عملياتی بازاريابیارتباطات يكپارچه بازاريابی
-
8.
نویسنده : ملک پور، مریم ؛ نجابتخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ سلیمانی، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 151 تا 165 )
کلیدواژه ها:بازار جهانیروش دلفیبرند حلال
-
9.
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ نجاتبخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ موزیری قیری، محمد ؛
مجله:مدیریت اسلامی»بهار و تابستان 1392 - شماره 86 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 241 تا 257 )
کلیدواژه ها:ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ ﺳﺎﺧﺘﺎري ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ رﻓﺘﺎري ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ راﻫﺒﺮدي ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلروش دﻟﻔﯽHalalﻫﻤﮑﺎران
-
10.
نویسنده : شاه نظری، علی ؛ نجاتبخش اصفهانی، علی ؛ پورعزت، علی اصغر ؛ سلیمانی، مریم ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1392 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:مسلمانانبازارهای جهانیبازار اسلامیحلالطیببرند حلالمدلروش دلفیمحصولات حلالاسلامیبرندحلال