-
1.
نویسنده : صالحی، علی ؛ روشندل آرباتانی، طاهر ؛
مجله:پژوهش های علوم انسانی»آذر 1392، سال پنجم- شماره 26 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدلSبرندبرندینگB2Bبرندینگ اشتراکیمشتریارتباطاتکسب و کاربازاریابیمشتریانتجارتمدیریتمصرفکنندهسازمان
نویسنده : صالحی، علی ؛ روشندل آرباتانی، طاهر ؛
مجله:پژوهش های علوم انسانی»آذر 1392، سال پنجم- شماره 26 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدلSبرندبرندینگB2Bبرندینگ اشتراکیمشتریارتباطاتکسب و کاربازاریابیمشتریانتجارتمدیریتمصرفکنندهسازمان