کلیدواژه برندینگ / (31 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
واکاوی نقش مدیریت تبلیغات، بر آینده شغلی فارغ التحصیلان رشته ی طراحی گرافیک
نویسنده : نصیری، مهدی ؛ خاکسار، علی ؛
همایش : مدیریت و صنعت گردشگری » دوره 2؛ 1400/11/29 - 1400/11/29 (15 صفحه - از 177 تا 191 )
کلیدواژه ها: ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻃﺮاﺣﯽ ﮔﺮاﻓﯿﮏ ﺑﺮﻧﺪﯾﻨﮓ
-
2.
واکاوی نظام بازاریابی و برندسازی در فرش دستباف (مطالعهای در واحدهای تولیدی غرب کشور)
نویسنده : شافعي، رضا ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ مولایی، سوران ؛
مجله : مدیریت فردا » زمستان 1400 - شماره 69 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 201 تا 226 )
کلیدواژه ها: فرش دستباف کردستان کرمانشاه برندینگ نظام بازاریابی
-
3.
طراحی و تبیین مدل برندینگ گردشگری با رویکرد فرهنگی
نویسنده : مقدم، متینه ؛ خادمی، سیدموسی ؛ جوکار، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : حسینی، میرزا حسن ؛
مجله : مدیریت سازمان های دولتی » تابستان 1400 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها: استان لرستان رویکرد فرهنگی گراندد تئوری برندینگ
-
4.
صنایعدستی، حلقۀ اتصال هویت و برند در صنعت بستهبندی
نویسنده مسئول : آرمان، احسان ؛ نویسنده : آل علی، فرهاد ؛ ذاکرین، میترا ؛
مجله : هنرهای صناعی ایران » بهار و تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 1 (8 صفحه - از 149 تا 156 )
کلیدواژه ها: بستهبندی صنایعدستی برندینگ گواهی مبدا هویتمندی
-
5.
درگیر کردن کاربران از طریق تبلیغات اینستاگرامی: مطالعه موردی شرکت ایران آوندفر
نویسنده : ساعی، منصور ؛ جواهرزاده، مریمسادات ؛
مجله : مطالعات ماهواره و رسانه های جدید » بهار و تابستان 1400 - شماره 26 و 27 (36 صفحه - از 113 تا 148 )
کلیدواژه ها: تبلیغات برندینگ رسانه های اجتماعی اینستاگرام بازاریابی آنلاین ایران آوندفر
-
6.
برندینگ کارآفرینانه
نویسنده : باقرنژاد، پیمان ؛ اسدی، بیتا ؛ سلیمانی، فائزه ؛ موسوی، دکتر زهرا سادات ؛
همایش : تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت » دوره 1؛ 1399/12/26 - 1399/12/26 (12 صفحه - از 455 تا 466 )
کلیدواژه ها: برند بازاریابی برندینگ کارآفرین کارآفرینانه
-
7.
پارادوکسهای فرهنگی در بازاریابی بینالملل با نگاه ویژه به تبلیغات و برندسازی
نویسنده مسئول : شریعت ناصری، مهدی ؛ نویسنده : نوروزی رودپشتی، زهره ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در جهان اسلام » زمستان 1399، دوره دوم - شماره 5 (36 صفحه - از 91 تا 126 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی بینالملل برندینگ پارادوکسهای فرهنگی
-
8.
الگوی بومیسازی برندینگ مهارتآموزی و کارآفرینی فردی و اجتماعی در مدارس ایران
نویسنده : ناصری آلاشتی، میترا ؛ صفاریان همدانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : هاشم نژاد آبرسی، فاطمه ؛
مجله : School administration » پاییز 1399، سال هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی اجتماعی مهارت آموزی برندینگ کارآفرینی فردی
-
9.
برندینگ ملت و تصویرسازی ملی؛ دریچهای میانرشتهای برای مطالعات علوم سیاسی و روابط بینالملل
نویسنده مسئول : بیداله خانی، آرش ؛
مجله : سیاست » زمستان 1398 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 999 تا 1020 )
-
10.
برندینگ و تصویرسازی ملت در کرۀ جنوبی؛ هالیو و کرۀ جهانی
نویسنده : بیدالله خانی، آرش ؛
مجله : دولت پژوهی » زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 37 تا 69 )
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)