کلیدواژه B2B / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
How ACDM can improve Aviation Foreign Passenger Experience
نویسنده : Saberi Varzaneh، Amir ؛ Speed، Zahra ؛ Saberi Varzaneh، Marzieh ؛ Alam Varzaneh Isfahani، Mohammad Hossein ؛ Merikhi، Behnaz ؛ Safari، Mohsen ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (18 صفحه - از 83 تا 100 )
-
2.
ارتباطات بازاریابی در بازارهای B2B
نویسنده : قربانی دینانی، حسن ؛ معین الدینی چادگانی، سید یاسر ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (13 صفحه - از 1364 تا 1376 )
کلیدواژه ها: B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
3.
ارتباطات بازاریابی در بازارهای تجارت به تجارت
نویسنده : دهقانی اشکذری، میثم ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (12 صفحه - از 2579 تا 2590 )
کلیدواژه ها: B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
4.
شناسایی عوامل موثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
نویسنده : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : فلاح شمس، میرفیض ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: خلق ارزش تحلیل عاملی بانکداری شرکتی عوامل ارزشآفرین کسبوکارهای B2B
-
5.
برندسازی رسانه با رویکردی سازمانی و مدیریت محور
نویسنده : بومان، سبین ؛ مترجم : امجدی، حسین ؛
مجله : نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات » پاییز 1396 - شماره 15 (24 صفحه - از 173 تا 196 )
کلیدواژه ها: سازمان ذی نفعان B2B اتحاد برند معماری برند برند شرکت برند محصول استراتژی برند رسانه برندسازی مشارکتی روایت چندرسانه ای
-
6.
بررسی برند در کسب و کار B2B و ارائه مدل جهت برندینگ B2B
نویسنده : صالحی، علی ؛ روشندل آرباتانی، طاهر ؛
مجله : پژوهش های علوم انسانی » آذر 1392، سال پنجم- شماره 26 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
-
7.
ارائهی چارچوب عوامل تعیینکنندهی سطح خدمت در محیط تجارت بنگاه ـ بنگاه (B2B) : بر اساس چارچوب ITIL
نویسنده : حسن زاده، علی رضا ؛ ناظمی، مهسا ؛ الهی، شعبان ؛ زنجانی، احسان ؛
مجله : Journal of Information Technology Management » تابستان 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها: B2B توافقنامهی سطح خدمت (SLA) مدیریت خدمات IT چارچوب ITIL
-
8.
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران
نویسنده : محمودزاده، ابراهیم ؛ رحمتی، نفیسه ؛ نویسنده مسئول : رفیعی راد، سید مرتضی ؛
مجله : مدیریت نوآوری » پاییز 1391 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 61 تا 75 )
کلیدواژه ها: گراندد تئوری تصمیم گیری خرید مشتری بازاریابی کالای فناوری برتر خرید سازمانی