موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 8 |
حسابداری 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
نویسنده : زارع زاده، زهرا ؛ شفیعی، سیدعلی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 15 تا 32 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتدرگیری ذهنیبرند لوکسدشواری فراشناختیروانی پردازش اطلاعات
-
2.
نویسنده : ميراحمدي باباحيدري، سيدمهدي ؛ طباطبايي نسب، سيدمحمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره جدید - شماره 26 (20 صفحه - از 183 تا 202 )
کلیدواژه ها:بانکداریکیفیت رابطهاقدامات بازاریابیمشتریرابطهبازاریابیاعتمادتعهدرضایتمدلرضایت مشتریخریدار
-
3.
نویسنده : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ محمدیان یزد، رقیه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 326 تا 350 )
کلیدواژه ها:چابکی بازاریابی تعاملیچابکی بازاریابی خارجیچابکی بازاریابی خدماتچابکی بازاریابی داخلی
-
4.
نویسنده : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قر بلاغ، هوشمند ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1396 - شماره 33 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیآموزش و پرورشسرمایه اجتماعیعملکرد سازمانی
-
5.
نویسنده : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛ عاملی، راضیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1395 - شماره 80 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 84 تا 96 )
کلیدواژه ها:تعهد به برندشفافیت اهدافارزش ویژه برند بر مبنای کارمنددرک کارمند از اهمیت برند
-
6.
نویسنده : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ دباغی، حامد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها:علم سنجیاسکوپوسزنجیره تامین پایدارملاحظات زیست محیطیهم رخدادی
-
7.
نویسنده : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»تابستان 1395 - شماره 28 (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیآموزش و پرورشسرمایه اجتماعیعملکرد سازمانی
-
8.
نویسنده : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیخلق ارزشهمخلقی ارزشمشتری
-
9.
نویسنده : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ پریش، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتارزش اقتصادیاطلاعات محصوللذتجوییتصویر اجتماعی