Autumn 2022, Volume9 - Number 4 رتبه الف
-
نویسنده : Javidkar، Saeedeh ؛ Saeedi، Masoud ؛ Hadavizadeh، Ali ؛ نویسنده مسئول : Divsar، Hoda ؛
(25 صفحه - از 25 تا 49 )
کلیدواژه ها:Willingness to CommunicateSelf-determination theoryAcademic-engagementAutonomy-supportive teachingPerceived locus of control
-
نویسنده : Ghorbani Shemshadsara، Zahra ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
(23 صفحه - از 52 تا 74 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL learnersAwareness-raisingcomputer-based instructionText Structure
-
نویسنده : Ghahri، Sakine ؛ نویسنده مسئول : Zarei، Abbas Ali ؛
(26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:listening anxietylistening strategy instructionCultural Awareness-Raising ActivitiesLinguistic Support
-
نویسنده : Hashemian، Mahmood ؛ نویسنده مسئول : Farhang-Ju، Maryam ؛
(24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها:direct feedbackmetalinguistic feedbackComputer-mediatedWriting Ability (WA)Willingness-to-Write (WTW)
-
نویسنده : Oveidi، Mohammad ؛ Shafiee، Sajad ؛ نویسنده مسئول : Sepehri، Mehrdad ؛
(25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:InputEnglish Collocationscorpus-based instructionOutput InstructionInput/Output InstructionInput/Output Instruction
-
نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛ نویسنده : Kardoust، Amir ؛
(22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:conversation analysisconversation analysisscaffoldingnovicenovicecontingencyexperienced"contingency"" scaffolding""experienced"